![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Mond aan mond reclame.
Zoals moeders telefoon krijgen met de waarschuwing "vermijd drukke plaatsen." En wat zegt de staat? Dat is dagelijkse kost zulke telefoontjes. Tot de bom afgaat, .... dan zag niemand het aankomen zeker? Die moeder oppakken ja en in de bak steken voor medeplichtigheid indien ze die telefoon niet meldde aan de staat. |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() ... waren er eigenlijk Joden bij de slachtoffers ?
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Dat heb ik niet gezegd, ik vind het alleen een verdacht laag cijfer voor een stad als Brussel.
Hoeveel medeplichtigen zijn er? |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga dat eens vertellen aan die man die zijn been kwijt is, en aan de nabestaanden van die turnlerares. Stukje confronterender dan uit het lege hoofd wat verdachtmakingen te lanceren.
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nog een vraag. Het is me ook opgevallen dat er geen enkele Noord Koreaan bij was. Zou Kim Jong Un dan toch goed voor zijn volk zorgen? |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wou het gewoon vragen en wat blijkt? Er zijn moslimslachtoffers. Volgens hun geloof bereiken ze het paradijs dus niet... |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik dacht eerder, dat het snotneuzen van marokkaanse afkomst waren, die de laatste en Brusselse 'targets' hebben bewerkt? - Tja, als ze "op de man af" handelen (af en toe een of enkele slachtoffers) haalt het publiek argwaan slechts het volgend 'week-end', alvorens voor altijd in de doofpot te belanden!!! Nu nog afwachten (+/-) 5 jaren) tot onze Nationale Intelligentie Diensten zulks kunnen verwerken en dan handelen zoals het hoort. De woorden van eene 'Abou' dinges gelovende, zijn wij dus wel degelijk de aanstokers van de door hun ontketende 'HELLEN' en waarschijnlijk ook: de volgende!
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Peche, vergeet niet dat het s'morgens vroeg was en dat de meeste mensen naar hun werk gingen... Normaal dan toch dat er in verhouding weinig werklozen, ook moslims, tussen zaten...
|
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ja enigszins wel normaal Marie.
Maar toch een laag cijfer voor een stad als Brussel. |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Daarom zijn festivals, concerten, sportevenementen, musea etc. zo gewild bij de soennitische terroristen. Hun geloof verbiedt zang en dans, zelfs ogen in speelgoed zijn verboden. Maar allah's grondpersoneel is bezig zich voor te bereiden in Bosnië. https://ejbron.wordpress.com/2016/04...uwe-aanslagen/ |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Als dit het hoofddoel is ( waar ik kan inkomen) handelt men best bij voorkeur vanaf 20,00 uur . . Dat is dan de geschikte tijd om de 'pre-terroristen' (vooral) in metrostations en nabije nachtwinkels, te kunnen treffen. Steeds prijs maar wé U, de pakkans en straffen voor 'autochtonen', ligt wel een stuk hoger dan voor 'allochtonen' . Deze ontsnappen wel geregeld aan hun verdiende straf, dank zij de passende 'procedurefouten' !!!!! Men zegge het voort!!! ![]()
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Deze laatst genoemden, handelen merendeels in bendevorm van tussen 5 a 25 individuen!!!. Ik vermoed dat dit zo in alle grootsteden is en, dat er nergens iets doeltreffendst aan gedaan word. Deze situatie sleept al meerdere decennia aan??? Merkwaardig is wel, dat er nooit of te nooit vrouwelijke hangjongeren te bespeuren vallen. Daarom beslist, dat 'moslimmeisjes' op school beter scoren dan de 'jongens'. Voor deze laatste wachten er voor velen een 'Dop' en/of 'Ocmw' of 'levende granaat' toekomst. ![]()
![]() |
#36 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet hoe het voelt, er zaten ook te weinig Vlaams Belangers op. :/
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er is nood aan een nieuw integratiebeleid, a la Americano. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
België is om zeep en dus een ideaal doelwit voor terroristen om zich te nestelen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |