Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio
LOL! Heb je hier nu daadwerkelijk zonet een samenzweringstheorie tegen jou bij mekaar verzonnen?
Iedereen heeft al wel eens een 'bad gateway' time-out gehad waardoor een bericht verloren gegaan is hoor. Maar de meesten onder ons zijn intelligent genoeg om te beseffen dat dat een technisch probleempje met de website is, en niet een of andere duistere samenzwering die ons heel af en toe eens belet om op de een of andere obscure website een bericht te posten. En dan nog via een 'bad gateway', iets wat je eenvoudig voorkomt door je bericht voor je op 'anwtoord versturen' drukt gewoon even te kopiëren zodat je in geval van een time-out het later gewoon terug moet plakken. Briljante overheid weer die dat bedacht heeft en zich daar mee bezig houdt...
|
Ik weet het wel hoor dat het een technische probleem betreft, maar dat de verbinding slecht ligt op de traagheid van het posten...ik heb dat meermaals gedaan hoor in geval dat het posten uitkomt op een bad gateway...ditmaal was ik het kwijt voordat dat ding opdoemde..teruggaan en vernieuwen was een mogelijkheid dat is mij een paar voorgevallen dat het na een bad gateway toch nog werd gepost..in dat geval was zelfs een dubbele post vermeden..echt klote als de site niet naar behoren werkt...
Op een andere forum gebeurd het posten ook zo traag dat er zelfs dubbele posten tot drie a vier maal gepost worden..erg hoor dat je dan moet leren omgaan...niet meerdere keren te klikken op versturen want de opdracht wordt nog verwerkt...ik denk dat dit probleem op dit forum ook een pijn punt is..af en toe zie ik ook dubbele posten...