![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoog tijd om de Engelsen uit de EU te zwieren?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat uit een artikel in De Tijd: "Doorheen de campagne was er meermaals ophef als zou Khan banden hebben met islamitische extremisten."
In deze tijden zou ik dergelijke geruchten toch maar ernstig nemen in plaats van hem burgemeester te maken van een stad met ongeveer evenveel inwoners als België en een BBP gelijk aan dat van een klein land.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We weten allemaal hoe het afgelopen is . ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 6 mei 2016 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De macht van de islam is daar al genesteld. http://www.gatestoneinstitute.org/71...n-islamization |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schitterend hoe iemand die uit een werkmansbroek geschud is nog steeds kan opgroeien tot dergelijke functie....gewoonweg schitterend.
Zijn parcours is een VOORBEELD voor alle Engelsen van "niet-keltisch-angelsaksisch-normandische" stock. NA de flamboyante "Boris" kunnen de mensen van Londinium opnieuw een,waarschijnlijk niet-saaie-,chief tegemoetzien. Dat het een "labour" man is,tsja....zo gaat democratie,in golven.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 7 mei 2016 om 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() De Engelsen zullen moeten samenwerken met de moslims...
![]() Het belang van samenwerking met de Moslims: We kunnen een wereldgodsdienst als de islam niet te gronde bestrijden zonder hem te verbieden. We kunnen hem niet verbieden zonder onze eigen basiswaarde van godsdienstvrijheid overboord te gooien. Ergo: er is geen andere weg dan de integratie. En die integratie kan er enkel komen in samenwerking met de aanwezige en immigrerende moslims. Hun bijdrage is cruciaal en vitaal. Zij zijn het die voor een verlichte Westerse versie van de islam moeten zorgen. Wij kunnen het niet voor hen doen. Wij kunnen enkel achter extremisten en terroristen aangaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat de Kahn een voorbeeld is van een verwesterde moslim.
Kijk eens naar zijn mooie partner. Geen hoofddoek. Benieuwd hoe het de extremisten zal vergaan, in de sharia-wijken in Londen. ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Hij is zelf ook mooi zonder baard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() "Donald Trump zal die linkse ratten wel komen uitroeien"
trololo Dit is een serieuze draad. Gelieve te verwijderen. Ik druk geen RD, heb al werk genoeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De historische waarheid is toch lichtjes anders hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() cfr vorige posting, is hier ook van toepassing :
trololo Dit is een serieuze draad. Gelieve te verwijderen. Ik druk geen RD, heb al werk genoeg. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Een in het buitenland levende Brit brengt een bezoek aan zijn moeder en ziet een onherkenbaar veranderd land:
http://henrymakow.com/2016/05/Expat-...n-England.html
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Was dat dan niet goed dat de barbaren binnenvielen in Rome? Het frans komt toch van het latijn? Wie weet indien dat niet gebeurd was, dan spraken we nu overal Frans in onze contreien. Bovendien, waren de barbaren niet de Germanen? Toch onze voorvaderen, niet? Vindt ge het niet goed dat wij gewonnen hebben? |
|
![]() |
![]() |