![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://bfy.tw/5atS Als ik ergens iemand bekrompen heb genoemd weet ik het graag.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die de tegenstanders van ééntalig Franstalig clublied van de Rode Duivels, niet bekrompen vindt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie noem jij Belgicist ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die probeert u met een non antwoord wat huiswerk te laten doen. Ik denk dat de meeste mensen hier wel door hebben echter dat ViveLaBelgique staat voor ViveLaBelgiqueFrancophone.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() What makes you think that ?
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het begint al met uw Franse Forumnaam op een Nederlandstalig forum. Voor de rest uw bijdragen aan discussies. Nu ook weer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik moet hierbij gniffelen...
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgicisten zijn die inwoners van dit land ,
die de verfransing van Vlaanderen minder erg vinden, dan het splitsen van dit land. Dit in tegenstelling tot de Vlaamsgezinden , die het splitsen van België minder erg vinden, dan de verdere verfransing van Vlaanderen. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 4 mei 2016 om 21:45. |
![]() |
![]() |