![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ik heb een noodkreet gegeven ... een wanhopige een opgestapelde frustratie ..... ik kwam thuis van een boodschap uit de stad naast de deur ...... ik ga het filmen op reportage zetten en aan heel Europa tonen waar we momenteel al staan..... dit kan niet meer verder dit is cultuur moord .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() En let op ik haat geen kleur !!!!!!! ,, ik haat alleen die politieke mensen die onze levenswijze op een heel oneerlijke manier ZO erg ondermijnen zonder te vragen of maar iemand dat wilt dat we dit ondergaan. Er zijn mensen die niet akkoord gaan en Die worden gewoon klakkeloos vertrappeld , dit is humanitair onrecht!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Maakt niet uit, ze moet op straat komen tegen de islam terroristen daar moet ze een vuist tegen maken, het zijn zij die bomaanslagen plegen.
Laatst gewijzigd door alberto : 4 mei 2016 om 19:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Nordic...tance_Movement Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat ze Europa aan d Europeanen laten. Dit is landroof. Dus, ze mogen wel mensen aanvallen obv religie als ik het goed begrijp? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Zijt ge aan het oefenen om toegelaten te worden bij hen, heimwee naar door de straten macherende nazi´s op zoek naar iedereen die niet bij de arische klan hoort ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() Auf der heide bluht ein kleines blumelein
2 drei 4 Und wie heist das zwei 3 vier Eeerikaaa ! Mein kampf is nu het probleem niet de islamitische boeken zijn dat wel. Laatst gewijzigd door Odol : 4 mei 2016 om 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het is wel Islamisering |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang die bij het bidden niet naar Mekka wordt gericht hoeft u zich geen zorgen te maken
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben het met u zelfs volmondig eens !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 5 mei 2016 om 02:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Neen ze zijn met meer" dan duizend ! binnengemarcheerd ..... en zitten in al de straten van HEEL Europa ... (kleine rechtzetting)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Links denken ten top: iemand die tegen islamisering is, is per defintie een neo-Nazi, of wat? Zo wil je het graag hé? Als links groentje weet je toch zelf dat je niet moet veralgemenen en stigmatiseren, ja toch? Je moet zelf maar eens ophouden met vakjesdenken. Het maakt je geest ziek. Laatst gewijzigd door kwantum : 5 mei 2016 om 08:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |