![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() Quasimodus wrote:
>>>>Paradoxaal genoeg helpt Bin Laden straks Bush aan z'n volgend >>>>presidentschap. Wat natuurlijk weer heel wat conspiratieve ideeën gaat >>>>ontwikkelen. The show must go on. u. >>> >>>ik denk niet dat dit een samenzwering is, maar een herverkiezing van >>>Bush is zeker iets dat Bin Laden een goede zaak zou vinden - Bush is een >>>veel betere boeman voor de Al Qaida aanhang dan Kerry .. >>>Het doel van Al Qaida was altijd al een kloof te slaan tussen de moslim- >>>en de heidense wereld en door Bush zijn regime slaagt hij daar meer en >>>meer in. Onderschat Bin Laden zijn tactisch inzicht vooral niet .. en >>>hij denkt op lange termijn .. >> >>Bin Laden heeft ongetwijfeld niets liever dan dat Bush president >>blijft. Omgekeerd geldt ook weer dat zolang de terreur blijft, Bush er >>alleen maar voordeel uit kan halen, voor zijn imago, niet voor zijn >>burgers. >> >>Anne > > Vergeten jullie nu maar 1 ding niet. > > Bush is ondanks alles een overtuigd Christen. Dat wil ie toch laten uitschijnen naar z'n Christelijk-fundamentalistische achterban toe. In mijn ogen respecteert ie de scheiding tussen kerk en staat niet. Het gebod "Thou shalt not kill" legt ie echter wel zonder probleem naast zich neer, dus zo overtuigd is ie nu ook weer niet. > Hoe smerig rijk hij ook mag zijn en hoe smerig hij de rijken ook positief > vermag te bejegenen. > > Iets zegt mij dat hij het (op zijn naïeve manier ?) allemaal niet zo kwaad > bedoelt. Hij zal het op een of andere manier voor zichzelf wel gerechtvaardigd hebben... en dan? Misschien bedoelt Bin Laden het ook allemaal niet zo kwaad... vergeet niet dat hij een overtuigd Moslim is (of zo wil hij toch laten uitschijnen). herbo |
![]() |
#22 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "/<rist" <[email protected]>, die Mon, 01 Nov 2004
14:28:11 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Tom De Moor wrote: >> In article <[email protected]>, [email protected] says... >> >>>Quasimodus wrote: >>> >>> >>>>Hoe smerig rijk hij ook mag zijn en hoe smerig hij de rijken ook positief >>>>vermag te bejegenen. >>> >>>Als Bush als "smerig rijk" is, welk adjectief gaan we voor Kerry gebruiken? >>> >>>Krist >>> >> >> >> Ketchup rijk? > >Ik vindt helemaal niks smerig aan ketchup... Nooit ontgroend zeker? -- Fusti |
![]() |
#23 |
|
![]() F ustigator wrote:
> Vitae forma vocatur, "/<rist" <[email protected]>, die Mon, 01 Nov 2004 > 14:28:11 +0100, in littera <[email protected]> in foro > be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > >>Tom De Moor wrote: >> >>>In article <[email protected]>, [email protected] says... >>> >>> >>>>Quasimodus wrote: >>>> >>>> >>>> >>>>>Hoe smerig rijk hij ook mag zijn en hoe smerig hij de rijken ook positief >>>>>vermag te bejegenen. >>>> >>>>Als Bush als "smerig rijk" is, welk adjectief gaan we voor Kerry gebruiken? >>>> >>>>Krist >>>> >>> >>> >>>Ketchup rijk? >> >>Ik vindt helemaal niks smerig aan ketchup... > > > > Nooit ontgroend zeker? Da was met mayonaise... Krist |
![]() |
#24 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "/<rist" <[email protected]>, die Mon, 01 Nov 2004
21:12:41 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >F ustigator wrote: >> Vitae forma vocatur, "/<rist" <[email protected]>, die Mon, 01 Nov 2004 >> 14:28:11 +0100, in littera <[email protected]> in foro >> be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >>>Tom De Moor wrote: >>> >>>>In article <[email protected]>, [email protected] says... >>>> >>>> >>>>>Quasimodus wrote: >>>>> >>>>> >>>>> >>>>>>Hoe smerig rijk hij ook mag zijn en hoe smerig hij de rijken ook positief >>>>>>vermag te bejegenen. >>>>> >>>>>Als Bush als "smerig rijk" is, welk adjectief gaan we voor Kerry gebruiken? >>>>> >>>>>Krist >>>>> >>>> >>>> >>>>Ketchup rijk? >>> >>>Ik vindt helemaal niks smerig aan ketchup... >> >> >> >> Nooit ontgroend zeker? > >Da was met mayonaise... Ach... wat zielig voor je. >Krist -- Fusti |
![]() |
#25 |
|
![]() F ustigator wrote:
> Vitae forma vocatur, "/<rist" <[email protected]>, die Mon, 01 Nov 2004 > 21:12:41 +0100, in littera <[email protected]> in foro > be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > >>F ustigator wrote: >> >>>Vitae forma vocatur, "/<rist" <[email protected]>, die Mon, 01 Nov 2004 >>>14:28:11 +0100, in littera <[email protected]> in foro >>>be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>> >>> >>> >>>>Tom De Moor wrote: >>>> >>>> >>>>>In article <[email protected]>, [email protected] says... >>>>> >>>>> >>>>> >>>>>>Quasimodus wrote: >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>>>Hoe smerig rijk hij ook mag zijn en hoe smerig hij de rijken ook positief >>>>>>>vermag te bejegenen. >>>>>> >>>>>>Als Bush als "smerig rijk" is, welk adjectief gaan we voor Kerry gebruiken? >>>>>> >>>>>>Krist >>>>>> >>>>> >>>>> >>>>>Ketchup rijk? >>>> >>>>Ik vindt helemaal niks smerig aan ketchup... >>> >>> >>> >>>Nooit ontgroend zeker? >> >>Da was met mayonaise... > > > Ach... wat zielig voor je. 'k weet het. Het was ook aan de Kul. Aan de TUDelft deed men dat soort onzin niet. Krist |
![]() |
#26 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "/<rist" <[email protected]>, die Tue, 02 Nov 2004
09:04:34 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >F ustigator wrote: >> Vitae forma vocatur, "/<rist" <[email protected]>, die Mon, 01 Nov 2004 >> 21:12:41 +0100, in littera <[email protected]> in foro >> be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >>>F ustigator wrote: >>> >>>>Vitae forma vocatur, "/<rist" <[email protected]>, die Mon, 01 Nov 2004 >>>>14:28:11 +0100, in littera <[email protected]> in foro >>>>be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>> >>>> >>>> >>>>>Tom De Moor wrote: >>>>> >>>>> >>>>>>In article <[email protected]>, [email protected] says... >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>>>Quasimodus wrote: >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>>>Hoe smerig rijk hij ook mag zijn en hoe smerig hij de rijken ook positief >>>>>>>>vermag te bejegenen. >>>>>>> >>>>>>>Als Bush als "smerig rijk" is, welk adjectief gaan we voor Kerry gebruiken? >>>>>>> >>>>>>>Krist >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>>Ketchup rijk? >>>>> >>>>>Ik vindt helemaal niks smerig aan ketchup... >>>> >>>> >>>> >>>>Nooit ontgroend zeker? >>> >>>Da was met mayonaise... >> >> >> Ach... wat zielig voor je. > >'k weet het. Het was ook aan de Kul. Aan de TUDelft deed men dat soort onzin niet. Leg me eens het verschil uit tussen de Delftse tradities en die van de KUL. Ik heb aan ontgroeningen meegedaan als ontgroener zowel aan de KUL als aan de RUG en de Nijmeegse Universiteit. > >Krist -- Fusti |