![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Schepen
|
![]() Ik vind het erg jammer dat jij je door mensen van het geloof hebt laten afbrengen. heus ik wet wat je bedoeld. maar ik heb juist erdoor geleerd dat God alles is, en mensen niks. Ik vertrouw op Gd, want als het aan de mensen lag, was ik idd allang ongelovig geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Schepen
|
![]() naast ik vertrouw op god ook www.gospeltown.tk en www.genezingswonderen.org (of com of nl) maar die was je schijnbaar even vergeten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja het is hopeloos met die mensen te discussiëren, dat zou je toch moeten weten als ex-evangelist
![]() Er kwam bij mij ook eens een Jehova aan de deur (poort beter gezegd), met zijn lieftallige zoontjes in ouderwets kostuum. Hij durfde de poort niet openen omdat m'n hond nogal agressief is. Niet wetend wie ze waren kwam ik de poort opendoen en vroeg waarvoor ze kwamen. "Wij zouden graag met U praten over onze geloofsovertuiging...". Ik had zonet een discussie achter de rug met een fundo-christen die zei dat homos geen mensen zijn, dus ik schoot ook in colère. Ik probeerde me nog wat in te houden en zei: "Doe geen moeite en val ons hier niet meer lastig, ik kom ook niet bij U over mij overtuiging zeveren". Hij was echter van de harde soort: "Maar meneer dat is geen zever, wij willen slechts eens praten". Ik begon nogal ongeduldig te worden dus ik haalde de zware middelen en riep m'n hond: "Meneer, als u wil praten kunt u dit gerust met m'n hond doen". En weg waren ze, nooit meer terug gezien ![]() Laatst gewijzigd door instromaniac : 7 december 2004 om 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Schepen
|
![]() Homos zijn net zo veel en weinig zondaar als ieder ander.
Je hebt lusten van de geest en van het vlees. Zorg dat je de Geest te pakken krijgt. Zo, dus vanaspe is exevangelist? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Jeshua in de bijbel staat ga en vermenigvuldig u.Hoe kan een homo dit verwezelijken.Meschien is mijn vermoeden juist dat jezus een homo was,12 mannen rond hem en hij droeg een kleed.Of was het een travestie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Schepen
|
![]() Zoals ik dus al zei:Homos zijn zondaren net als ieder ander. Idd dat kan je zo niet verwezenlijken dus daarom vind ik het onnatuurlijk. Wat juist is en wat niet, krijg je te horen door de heilige geest te volgen. Volgens mij was Jezus Liefdes en gevoels en sexuele leven heel wat meer 1 dan bij mensen. maar ik denk niet dat hij ooit zijn penis in de kont van een man heeft gestopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Awel Jeshua dat denk ik ook niet,het is maar een denken hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |