![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bezitterige wijven zijn de ergste. Vrijheid boven liefde. Als ze moeilijk doen:"Fuck you !". Klaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 28 mei 2016 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hier over een meisje van 14 jaar!
Ik lees hier uitspraken van sommige mannelijke forummers : "Wijven", "deugd hebben", "pap in de mond geven", "hete slet"...... ![]() ![]() Ik mag hopen dat deze "heren" geen dochter hebben... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Verder, deze vier jongens moeten gecastreerd worden. Het feit dat castratie geen straf is voor verkrachters, toont de misogynie in onze maatschappij aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vind het vooral om te kotsen dat dit niet al de straffen zijn voor verkrachters. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De voornaamste reden dat het in weinig landen een straf is, komt omdat de meeste mannen al ineen krimpen als een andere vent een trap in zijn ballen krijgt. Maar hier moeten wij vanaf stappen als het om verkrachters gaat. Een verkrachter moet je met een glimlach kunnen castreren, wanneer je dat niet kunt dan ben je gewoonweg een vrouwenhater. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook daar is helemaal niets onrealistisch aan. Je hoeft niet lang te zoeken voor twee bakstenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Behalve dan dat het nogal zoeken is naar de moeilijke weg. Iemand ballen verbrijzelen met twee antieke kasten? kom op zeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegenwoordig geeft men al niets meer voor antieke spullen en dan nog kasten vol bloed met iemands ballen aan, daar krijg je helemaal niks meer voor.
Laat de chirurgische castratie iets 'handiger' zijn. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als mijn dochter dat mocht overkomen, dan kan dat "juridisch realistisch" mij geen bal schelen. Mocht ik dan in de mogelijkheid verkeren om in hun buurt te kunnen komen dan snij ik met een slagersmes hun hele rimram daar beneden weg, mijne zoon zal ze dan wel tegen houden en daarna brand ik met wat naft daar beneden alles terug dicht. Ik weet dat ik dan moet gaan zitten maar dat kan me dan niet schelen, als ik dat niet doe dan ben ik geen goede vader en een lafaard. Ik zou niet kunnen leven met het feit dat ik niets ondernomen zou hebben, dat is erger dan den bak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() vette 2 !! |
|
![]() |
![]() |