![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is inderdaad wel zo dat de overheid sinds eind 2015 geen wettelijke verplichting meer heeft om een meerderheidsbelang aan te houden, maar van die wetswijziging is tot hiertoe geen gebruik gemaakt.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Net zoals Belfius, laten we die dingen zo lang mogelijk houden. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 27 mei 2016 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Krijgen een failliete boedel aangeboden waar ze geld in zouden moeten steken wil er iets van terecht komen. Laatst gewijzigd door Adrian M : 28 mei 2016 om 03:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://fd.nl/economie-politiek/11533...standig-postnl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sta geheel open voor een PW (Poste Wallone ),uiteraard een te federaliseren materie,het mag zelfs met spoedprocedure. Mocht het onverdraaglijk zijn( in bepaalde middens) dat Bp UITBREIDT met buitenlandse partners,dan kan daar begrip voor getoond worden.
![]() Laatst gewijzigd door kelt : 28 mei 2016 om 07:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs Nederlandse pensioenfondsen willen Nederland verlaten en willen naar België verhuizen. Pensioenfondsen willen naar België verhuizen. 2 mei 2016. Oliemaatschappij BP wil de pensioenen van zijn Nederlandse personeel in België gaan onderbrengen. Het gaat om een pensioenvermogen van 1,2 miljard euro. BP wacht nog op groen licht van toezichthouders. Volgens het FD is ook oliereus ExxonMobil van plan om volgend jaar met zijn Nederlandse pensioenen naar het zuiden te trekken. Dat zou gaan om een pensioenvermogen van 2,5 miljard euro. (Salaris. Net. Bron: ANP) Een beeld tekent zich stilaan af: één van deze dagen nemen wij Belgen heel Nederland over! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 mei 2016 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is bpost op "Belgische leest geschoeid"? Mij lijkt dat eerder een performant bedrijf te zijn waar heel wat werknemer klagen over te grote werkdruk en waar de aandeelhouders goed in de watten worden gelegd.
Is dat uw "Belgisch model"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U lijkt ze anders ook niet erg te willen weten.
Meer nog, u lijkt klakkeloos te aanvaarden wat mensen zoals Quercus allemaal oreren. Ik zal kornuiten zoals Quercus pas geloven als dat soort mensen mij klaar en duidelijk een link geeft naar hetgeen zij allemaal debiteren. Al die gezegdes van 'ik heb ooit eens gehoord op TV...' zijn -vooralsnog- waardeloos. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 mei 2016 om 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat heeft niets met België te maken. Dat heeft de maken met de internationale druk van de vrije markt. Post.NL wordt een Belgisch bedrijf. En niet omgekeerd. Dat bedoelde ik. Maar goed, ik wil het allemaal nog maar eerst zien. En dan zal ik het geloven. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 mei 2016 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |