![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() mvg. Rogier ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet moeilijk dat sommige Vlamingen zich niet meer verbonden voelen met onze eigen landgenoten. Ook: "Het was weer gevaarlijk op de Vlaamse wegen dit weekend." "Het regent in Vlaanderen." Terwijl het in heel België gevaarlijk was op de weg, en het ook in het Zuiden regende! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Als ik BUB'ers zo bezig hoor, lijkt het me duidelijk wat het eerste bastion is dat zal sneuvelen als zij ooit (wie weet, een paar duizend jaar duurt zo lang niet) aan de macht zouden komen: De Persvrijheid. Verwacht u dus aan dagelijks drie uur "Royalty", afgesloten met de Brabaçonne en een groet aan de vlag. Elke separatistische trek (het vernoemen van een gewest in je weerbericht op de VLAAMSE televisie bijvoorbeeld, de snoodaards!) wordt bestraft met ontslag en een nekschot bij het verlaten van de Medialaan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Correctie: ik haat het programm Royaty, VTM is echt niet mijn ding. Ik pleit voor vrijheid van meningsuiting, dus nationalistische omroepen, weg ermee.
Maar patriot en jorge hebben gelijk: het is altijd Vlaanderen en nooit België.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Idem
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Voor de Vlamingen is dat hetzelfde. En dat is ook de fout van de media, ik ken zelf de waalse minister-president niet.
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Typ op de website van "De Standaard" bijvoorbeeld maar eens "Jean-Claude van Cauwenberghe" in en je weet meteen hoeveel keer de Waalse minister-president vernoemd werd aldaar de laatste weken. Ik wist dat de belgicisten aan het eind van hun Latijn waren, maar om nu al van grote media-complotten te gaan getuigen omdat Frank Deboosere het op de Vlaamse televisie heeft over "de Vlaamse wegen", dan ben je wel héél slecht bezig... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heb meer interesee in Wallonië dan in de parochiale werking van Tielt. Maar ja alles wat Vlaamsch is, is goed.
Afschaffen die gewesten, leve de unitaire staat met gemeenschappen.
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hehe, goe gezegd Celebfin
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() ik had niet gedacht dat ik die belgische vod zo dikwijls op dit forum zou tegenkomen,
als ge nu dat rood zou verwijderen zou ik het al meer een vlag kunnen noemen |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |