Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 november 2004, 15:23   #21
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
En wordt ik verondersteld daar trots op te zijn? De meerderheid van de moslims heeft ook nog nooit iets verkeerd gedaan; moet ik dan op hen ook trots zijn?
Dat moet u weten,maar moeten wij daarom Vlaanderen opgeven,rare logica
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2004, 15:59   #22
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Heb ik dat gezegd? Het is gewoon dwaas om aan een stukje grond vast te houden omwille van een of ander misplaatst gevoel van trots.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2004, 16:11   #23
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Heb ik dat gezegd? Het is gewoon dwaas om aan een stukje grond vast te houden omwille van een of ander misplaatst gevoel van trots.
De wereld is groot genoeg, liefje. Als de moslims Vlaanderen willen hebben, mogen ze het voor mijn part hebben. Ik kan nog altijd verhuizen als dat nodig mocht blijken; er is immers niets dat mij aan dit stukje wereld bindt.
Quote Raf

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Waarom dan weggeven aan zij die een evenwaardig misplaats gevoel van trots hebben?
Of vergis ik me?
Omdat u bereid is te verhuizen,moeten anderen dat ook maar doen?
Oud 1 november 2004, 16:13   #24
Pat
Parlementslid

Pat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Mogelijk, en de enige juiste reactie daarop is 'en dan?'. Denk je nu echt dat je verandering kunt tegenhouden? Culturen versmelten constant tot nieuwe culturen.

Over 5 miljard jaar ontploft onze zon. Dat betekent alleszins het einde van de Europese cultuur. Het is even zinvol om daarover te jammeren als over de islam. Het is enkel de tijdspanne die verschilt, en dat maakt geen enkel filosofisch verschil.
Dit is echt het summum van relativisme en nihilisme, een comapatiënt zou het niet beter kunnen! Uiteraard is een mensenleven maar een seconde in de ganse aardse geschiedenis en uiteraard zijn we slechts een pluisje in het heelal, maar als u er werkelijk zo over denkt: Stop dan met werken, neem een revolver en schiet een kogel door je kop, of beter, maak u nuttig in naam van de Islam en meldt u aan bij Hamas of aanverwante organisaties als kandidaat zelfmoordactivist, dan kunt ge zelf in verschillende culturen versmelten op de markt in Tel Aviv.

Tip: De Islam laat zich niet versmelten, de Islam wil overheersen.
Oud 1 november 2004, 16:13   #25
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De wereld is groot genoeg, liefje. Als de moslims Vlaanderen willen hebben, mogen ze het voor mijn part hebben. Ik kan nog altijd verhuizen als dat nodig mocht blijken; er is immers niets dat mij aan dit stukje wereld bindt.
Quote Raf

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Waarom dan weggeven aan zij die een evenwaardig misplaats gevoel van trots hebben?
Of vergis ik me?
Omdat u bereid is te verhuizen,moeten anderen dat ook maar doen?
Natuurlijk moeten ze niet verhuizen, maar als ze daar niet toe bereid zijn, moeten ze maar leren leven met een veranderende maatschappij.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 1 november 2004, 16:23   #26
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Natuurlijk moeten ze niet verhuizen, maar als ze daar niet toe bereid zijn, moeten ze maar leren leven met een veranderende maatschappij.
Ik denk dat dit nog altijd bepaald word door een meerderheid van de bevolking,en niet door u alleen.
Oud 1 november 2004, 16:26   #27
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat dit nog altijd bepaald word door een meerderheid van de bevolking,en niet door u alleen.
Absoluut. Heb ik dat misschien ooit betwist? Heb ik misschien gezegd dat iemand ergens toe verplicht is? En wat doet de meerderheid van de bevolking momenteel?

Citaat:
Oud 1 november 2004, 16:43   #28
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Absoluut. Heb ik dat misschien ooit betwist? Heb ik misschien gezegd dat iemand ergens toe verplicht is? En wat doet de meerderheid van de bevolking momenteel?
Mss is het woordje moeten er teveel aan,de toekomst zal het uitwijzen.
Oud 1 november 2004, 17:34   #29
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pat
Dit is echt het summum van relativisme en nihilisme, een comapatiënt zou het niet beter kunnen! Uiteraard is een mensenleven maar een seconde in de ganse aardse geschiedenis en uiteraard zijn we slechts een pluisje in het heelal, maar als u er werkelijk zo over denkt: Stop dan met werken, neem een revolver en schiet een kogel door je kop,
Vertel me dan eens wat we moeten doen? Ik lees vaak dat we op een of andere manier zullen moeten 'vechten voor het behoud van onze cultuur'. Niemand vertelt erbij wat dat nu precies inhoudt. De grenzen sluiten? Alle moslims in Belgie laten steriliseren? Gedwongen bekeringen? Er is gewoon geen manier, tenzij je de Adolf Hitler toer opwilt.

De enige manier om te 'strijden' voor je eigen cultuur is jezelf te zijn. Cultuur is geen doel op zichzelf, cultuur is wat automatisch meekomt met het volk. Als over X jaar 75% van de bevolking moslim is, dan zal de cultuur van dit land voor 75% moslim zijn.

Citaat:
Tip: De Islam laat zich niet versmelten
Ik ken toch geen enkele moslim die vies is van een BMW of een Mercedes.

Oud 1 november 2004, 18:33   #30
Pat
Parlementslid

Pat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vertel me dan eens wat we moeten doen? Ik lees vaak dat we op een of andere manier zullen moeten 'vechten voor het behoud van onze cultuur'. Niemand vertelt erbij wat dat nu precies inhoudt. De grenzen sluiten? Alle moslims in Belgie laten steriliseren? Gedwongen bekeringen? Er is gewoon geen manier, tenzij je de Adolf Hitler toer opwilt.

De enige manier om te 'strijden' voor je eigen cultuur is jezelf te zijn. Cultuur is geen doel op zichzelf, cultuur is wat automatisch meekomt met het volk. Als over X jaar 75% van de bevolking moslim is, dan zal de cultuur van dit land voor 75% moslim zijn.
Dit is een typevoorbeeld van een zwart/wit redenering: ofwel laten we begaan, ofwel roeien we ze uit.

Citaat:
Ik ken toch geen enkele moslim die vies is van een BMW of een Mercedes.
Natuurlijk niet, strikt gezien zouden ze dan op kamelen moeten rondtrekken maar zelfs de Taliban rijden rond in Toyotajeeps. De enige "Islamitische auto" (alsof er Christelijke auto's zijn) die ik ken is de Maleisische Proton. Maar zelfs die zijn voor hun materiaal en now-how afhankelijk van Mitsubishi. Qua technologie heeft de Islamitisch-Arabische wereld ons quasi 0 bijgebracht.

Hetzelfde geldt trouwens ook voor de Christelijke religie hoor, het klinkt voor velen bizar in de oren, maar er is hier altijd een zekere scheiding geweest tussen kerk en staat waardoor wetenschappers hier wel kansen kregen.
Oud 1 november 2004, 19:21   #31
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat komt ervan als men jarenlang heeft blootgestaan aan linkse indoctrinatie.
Oud 1 november 2004, 19:27   #32
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
8) Vwalla, "Wolf" en zijn vriendjes zijn er klaar voor 8) Let vooral op hun zeer intelligente blik in hun rechteroog 8)

Pfft... zo'n voorspelbare reactie, echt iets voor jou. Maar ja, je bent dan ook nooit een groot licht geweest.
Oud 1 november 2004, 19:36   #33
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Zo'n sukkel mag zijn mond blijven opendoen, maar dan wel in zijn thuisomgeving, maw het gesticht!
Wanneer de ideologie overheerst vertroebelt de waarneming. Liefde is blind en dat geldt in hoge mate voor de aanhangers van de multiculturele samenleving. Leuk van u om dat nog even te demonstreren.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be