![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ga je ook iedereen oppakken die oproept niet te gaan stemmen? Ook strafbaar.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met al het geweld tijdens stakingen kan je oproepen tot staken ook poging doodslag noemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon niet gaan stemmen heeft al decennia geen enkel gevolg. Niet komen opdagen in een stem of telbureau als je daarvoor opgeroepen bent, dat is iets anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarvan leeft die kerel eigenlijk?
Hij is precies full-time bezig met het organiseren van betogingen , het ophitsen van mensen en het bevoorraden van de bewoners van het tentenkamp in Calais? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Waarschijnlijk voltijds steuntrekker, net zoals de meeste "fuck the system" types die tegelijk wel van datzelfde systeem met twee handen iedere uitkering die ze kunnen krijgen aanpakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.demorgen.be/binnenland/pe...valt-b7c63060/
En? Is hij nog elke avond een manifestatie aan het organiseren tot dat de regering valt. ![]() Belofte maakt schuld. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 31 mei 2016 om 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ofwel is iemand sos(rood) , ofwel is iemand anarchist. sossen willen meer regering, anarchisten willen juist minder regering. Of is het jouw bedoeling om alles wat maar een "negatief" (volgens jou) geurtje heeft in 1 kamp te vegen?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 31 mei 2016 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet zijn bijdragen hier op dit forum eens lezen. En welke kleur hebben de communisten ? Rood toch dacht ik |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er iemand niet gaat stemmen, dan lijkt me dat zo net ietske minder problematisch. Wie een rijbewijs heeft, kent zo van die oproepen die niet mogen in het verkeer .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik destijds mijn liefje uitnodigde om te gaan zwemmen in een natuurplas die maar weinig bezocht werd, dan was dat geen incitatie om in het water te verdrinken, maar wel in de liefde (te verdrinken, voor alle duidelijkheid). .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Oproepen tot sabotage, dus met de veiligheid van het treinverkeer spelen, kan heel zware gevolgen hebben met meer doden als de aanslagen in Zaventem en Brussel, dat sommigen hier niet bij stilstaan...
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 31 mei 2016 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot iemand een oog kwijtraakt.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() Misschien ook eens een handleiding schrijven over hoe je vakbondskantoren in brand steekt? Of het kot van de anarchist zelf?
Niet oproepen om het te doen he! Gewoon beschrijven hoe je dat best doet zonder gepakt te worden en zonder je vingers te verbranden. Eens benieuwd of men dat dan ook onschuldig vindt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de over hem/door hem gebruikte bewoordingen gewoon overgenomen.
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 31 mei 2016 om 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toch bedankt voor de grondige analyse van mijn persoonlijkheid en mijn kennis. Het was ongetwijfeld een zware opdracht. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 31 mei 2016 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je komt niet meer bij van het lachen. ![]() Ik heb destijds regelmatig zijn bloeddruk de hoogte in gestuurd, just for the fun. ![]() |
|
![]() |
![]() |