Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juni 2016, 11:50   #21
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
Zuster !
Snel, hij krijgt weer een aanval.
Schuif hem snel een pamflet van de PVDA in zijn handen!
Oud 6 juni 2016, 00:24   #22
Bece
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Daar zijn ze per slot van rekening toch naturist voor?

Mij maak je niet wijs dat als je een ballenknijper of een string aandoet, niet krak dezelfde 'vrijheid' beleeft.
Al wat je meer kunt hebben, is dat er zand in je doos zit of dat je merguezeke een beetje aangebrand is na een dagje petanquen.

Ik vrees er trouwens een beetje voor dat dat echt veel neukbaar Freiwild zal rondlopen. Belgiës knappere exemplaren zijn sowieso al behoorlijk schaars, dus ik denk dat je echt wel eerder geconfronteerd zal worden met medioren met een overdosis cellulitis rond hun heupen. Good luck gewenst om daartussen nog een beetje preut tussen te ontwaren.
Eigenlijk vind ik een vrouw met een string (of een kort rokje en spannend topje zonder BH) veel sekssier dan een naakte vrouw. MET kan je nog een beetje fantaseren. ZONDER gaat dat niet meer.
Oud 6 juni 2016, 05:32   #23
Sukkelaar

Standaard

[quote=fred vanhove;

.....naakt zwemmen is heel anders dan met een zwembroek en al zeker heel anders dan met een lange broek zoals ze tegenwoordig dragen

[/QUOTE]

Dat gevoel had ik ook toen ik nog naar de sauna ging en na het stoombad in de zwemkom kon duiken.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2016, 05:48   #24
Sukkelaar

Standaard

Jammer genoeg voor de nudisten is het weer geweldig tegen gevallen.
Oud 6 juni 2016, 05:51   #25
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Schuif hem snel een pamflet van de PVDA in zijn handen!
Eindelijk eens een onderwerp waar er open en bloot over politiek gepraat kan worden en niemand zijn zakken kan vullen.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2016, 06:58   #26
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik wil best wel maar als ik nu ne stijve krijg van die naakte vrouw met die goddelijke kont en dito goddelijke tetten?
Ze gaan me bekijken en veroordelen.
Toeme Peri, van zo'n beetje, je gaat u toch niet bekeren zeker? Straks krijg je al nen boner van naar wat hoofdhaar te kijken.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2016, 07:16   #27
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Toeme Peri, van zo'n beetje, je gaat u toch niet bekeren zeker? Straks krijg je al nen boner van naar wat hoofdhaar te kijken.
Zelfs het forum zwelt hier al op!
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2016, 08:29   #28
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bece Bekijk bericht
Eigenlijk vind ik een vrouw met een string (of een kort rokje en spannend topje zonder BH) veel sekssier dan een naakte vrouw. MET kan je nog een beetje fantaseren. ZONDER gaat dat niet meer.
Wat heeft uw seksuele fantasie te maken met naturisme eigenlijk ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 juni 2016 om 08:35.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2016, 08:33   #29
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Daar zijn ze per slot van rekening toch naturist voor?

Mij maak je niet wijs dat als je een ballenknijper of een string aandoet, niet krak dezelfde 'vrijheid' beleeft.
Al wat je meer kunt hebben, is dat er zand in je doos zit of dat je merguezeke een beetje aangebrand is na een dagje petanquen.

Ik vrees er trouwens een beetje voor dat dat echt veel neukbaar Freiwild zal rondlopen. Belgiës knappere exemplaren zijn sowieso al behoorlijk schaars, dus ik denk dat je echt wel eerder geconfronteerd zal worden met medioren met een overdosis cellulitis rond hun heupen. Good luck gewenst om daartussen nog een beetje preut tussen te ontwaren.

Je doet niet aan naturisme met de bedoeling om daar rond te gaan neuken ......daarvoor moet je naar andere gelegenheden gaan.

http://www.clubgoesting.be/huisregels.htm
Oud 6 juni 2016, 09:12   #30
Drosamadaris
Minister

Standaard

Naturistendomeinen in België? Lijkt me niet echt praktisch met dat fabuleuze Belgische weer .

Enfin, naturisme en bloot is allemaal prima, maar dat Camping Cosmos gehalte dat je op elke camping terug vindt en dat dus ook inherent daar aanwezig is, is te mijden als de pest. Dan liever een naturistisch 5*resort
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2016, 09:41   #31
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drosamadaris Bekijk bericht
Naturistendomeinen in België? Lijkt me niet echt praktisch met dat fabuleuze Belgische weer .

Enfin, naturisme en bloot is allemaal prima, maar dat Camping Cosmos gehalte dat je op elke camping terug vindt en dat dus ook inherent daar aanwezig is, is te mijden als de pest. Dan liever een naturistisch 5*resort
De meeste naturisten campings in het Zuiden van Europa hadden alles behalve een Camping Bonanza uitstraling.
Juist dit aspect maakte voor mij naturisme juist zo verschillend van textiel kamperen. Je kan je wel voorstellen dat de gemiddelde debiel niet direct aan naturisme gaat denken als vakantie doel.....De meeste naturisten campings zijn dan ook gelegen op (mooie) rustige plekken in de natuur maar waar voor de Liverpool supporter uiteraard weinig of niets te beleven valt...... Trouwens om te genieten van naturisme moet je al van enig niveau zijn en niet zoals de meeste marginalen je boksijzer uithalen als je partner een wat te lang praatje maakt met een vreemde
Oud 6 juni 2016, 11:00   #32
Drosamadaris
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
De meeste naturisten campings in het Zuiden van Europa hadden alles behalve een Camping Bonanza uitstraling.
Juist dit aspect maakte voor mij naturisme juist zo verschillend van textiel kamperen. Je kan je wel voorstellen dat de gemiddelde debiel niet direct aan naturisme gaat denken als vakantie doel.....De meeste naturisten campings zijn dan ook gelegen op (mooie) rustige plekken in de natuur maar waar voor de Liverpool supporter uiteraard weinig of niets te beleven valt...... Trouwens om te genieten van naturisme moet je al van enig niveau zijn en niet zoals de meeste marginalen je boksijzer uithalen als je partner een wat te lang praatje maakt met een vreemde
Wellicht, but still, ne camping is en blijft ne camping. Veel te hard gefocust op "het groepsgevoel" en het "zie ons hier ne keer samen gezellig zijn".

Dit

Is veel meer ons ding

En daar boeit geen mens er zich om of je bloot of niet bent
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2017, 07:37   #33
bartelx
Parlementslid

bartelx's schermafbeelding

Standaard

Zondag 11 juni e.k. is het voor de twaalfde keer open naturistendag. Naturistenverenigingen zetten de deuren van hun verenigingsterreinen open. Bedoeling is mensen kennis te laten maken met het blootlopen of naturisme. Het weer zit alvast mee. We klimmen zondag naar 27-28°C. Geen excuus om niet eens uit de kleren te gaan.

>> http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...istendag.dhtml
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2017, 07:56   #34
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht
Naturistenverenigingen zetten zondag poorten open.

Op zondag 5 juni wordt voor de elfde keer de open naturistendag georganiseerd. Die dag zetten de naturistenverenigingen de poorten open zodat belangstellenden kennis kunnen maken met het naturisme. De toegang tot de terreinen is die dag gratis.

“Dit jaar willen we niet alleen de 7.600 aangesloten Belgische leden bereiken, maar ook de naar schatting 40.000 Belgen die jaarlijks in het buitenland naturistisch op vakantie gaan en nog niet zijn aangesloten. We willen laten zien dat, bij goed weer, ze ook van een kort verblijf naturistisch kunnen genieten in België”, luidt het in een persmededeling van de Federatie van het Belgische Naturisme.

Die richt de dag ook in om aan het grote publiek de redenen kenbaar te maken “waarom wij, naturisten, doen wat we doen. Naturisten geloven namelijk in een kledingvrije levensstijl onder gelijkgestemde personen, met het hoogste respect voor zichzelf, de anderen, het milieu en de omgeving. Het is een vorm van ‘sociale naaktheid’, voor jong & oud”, zeggen ze.

De Verenigingen die hun deuren openzetten zijn: Athena Helios (Meerbeek), Athena Le Perron (Waimes), Athena Ossendrecht (Ossendrecht/Zandvliet), Natuur Puur (Herselt), Natuurleven (Langdorp) en Soynature (Soy).

http://www.standaard.be/cnt/dmf20160603_02321773

https://www.youtube.com/watch?v=w0uFaMW-ZYs
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2017, 10:17   #35
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Eindelijk eens een onderwerp waar er open en bloot over politiek gepraat kan worden en niemand zijn zakken kan vullen.
Dat is een samenvatting van het leven: de ene zak vol trachten te krijgen, en de andere zak zo vaak als mogelijk ledigen.

Het communisme ziet natuurlijk niet graag dat iemand zijn financiële zak vult. Tenzij op kap van de daklozen.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2017, 10:47   #36
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Of een voorbereiding op het volledig uitkleden door deze liberale en neoliberale regering
2
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be