![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen haast niet wachten om deel te nemen aan de vvredelievende activiteiten van de religie vd vvrede!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gisteren is het hier in de voorkempen op de meeste plaatsen droog gebleven. De lucht was soms blauw en wat bewolkt, soms dreigend en dan gaf dat het gevoel van : wat wordt het, onweer of niet? Het rommelde ook een beetje gisterenavond maar niet erg. Op andere plaatsen heeft het wel geregend, ja. Maar dit is toch veel interessanter dan iedere dag exact op voorhand het weer kunnen voorspellen, nooit afwisseling, altijd hetzelfde type kleren moeten aandoen en die mooie winterjas nooit eens uit de kast kunnen halen. Ik word nooit depressief van het weer. Soms zucht ik wel eens als ik op mijn fiets door een stortbui moet en in de winter ben ik - sinds ik ouder word - bang van gladheid. Maar verder vind ik ieder weertype mooi, spannend, betekenisvol.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Altijd geweten dat ze ons niks dan leugens wijsmaken! Maar ik Skype zo'n X/week met m'n broer en meestal is't - volgens hem dan - kutweer. Zou hij mij, z'n bloedeigen zus ook durven beliegen? Wacht maar...😠
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 6 juni 2016 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klinische depressies zijn veelal erfelijk. Trauma's, slaaptekort, frustraties of andere factoren kunnen deze doen uitbarsten. Ze zijn echter alleen de trigger.
Ik denk dat je de oorzaak ook moet zoeken in onze lage kindersterfte, laagste sterfte van moeders tijdens de bevalling, de maatschappelijk aanvaarde kinderwens, de goede gezondheidszorg met genetische degeneratie als gevolg. Vroeger konden mensen waar klinische depressie in de genen zit zich niet zo massaal voortplanten.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je geen hoop meer hebt op een betere toekomst stopt alles. Heeft ook niet rechtstreeks of alleen te maken met uw financiële toestand. Kan een Belg nog de hoop koesteren dat de toestand hier ooit gaat verbeteren? Indien je hierop ja kan antwoorden, volgende vraag. Waarom? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prachtig weer is prachtig natuurlijk, voor de gemiddelde Waal is dat goed, die zitten in de zon, de gemiddelde Vlaming dan weer, die moet werken, die heeft de tijd niet om in de zon te zitten.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neem nu de islam, dat is toch een politieke infrastructuur die onderwerping vraagt? Bekijk hoe de Kerk haar kruis door Europa zwierde.... En de Joden die haalde hun manna bij Mozes die dacht in contact te staan met God via een brandend braamstruikje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prachtig weer is prachtig natuurlijk, voor de gemiddelde Waal is dat goed, die zitten in de zon, de gemiddelde Vlaming dan weer, die moet werken, die heeft de tijd niet om in de zon te zitten.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Het financiële plaatje speelt misschien andersom: omdat we relatief welvarend zijn beschikken we ook over een uitgebreid verzorgingsstelsel, met 'professionals' (die de plaats innemen van naasten en stabiele, duurzame sociale relaties) en - als ook de drempel naar die laatste intermenselijke oplossing te hoog is - een groot aanbod aan medicijnen. Antidepressiva worden sowieso nodeloos vaak voorgeschreven. Ongetwijfeld zijn ook onze verwachtingen te hoog. We zijn gevoeliger voor tegenslagen. Er rust zelfs een zeker taboe op tegenslagen, vooral als die tegenslagen 'individueel toerekenbaar' geacht worden te zijn: het had anders kunnen lopen 'als je maar zus of zo had gehandeld'. Zulke (zelf)verwijten wegen zwaar door op ons zelfbeeld. Ze vormen de schaduwzijde van het westerse geloof in de kracht en autonomie van de menselijke wil. Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 6 juni 2016 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
P.S. Je negeerlijst maakt me gelukkig. ![]() Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 6 juni 2016 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Ik van die opzettelijke multiculturele reclame ..... voor wat moet dat er altijd zo dik op liggen we weten het toch .... dat een bruine met een witte ligt te flikflooien op de canapé moet dat nog in die reclame spotjes getoond worden..
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 6 juni 2016 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Dat lijkt me eerder de bron van de kwaal... Je moet van je leven 'iets maken', je moet het vooral 'zelf' doen, dat 'zelf' centraal stellen in alles wat je doet... M.a.w. op anderen moet je niet rekenen. Ieder voor zich...
Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 6 juni 2016 om 13:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Wat 'n ergernissen om een paar lachende gezichten...
|
![]() |
![]() |