![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mate van prestatie (waarde) kan enkel worden gemeten/beoordeeld door de tegenpartij, in beide richtingen, dwangbetalingen voor eender wat, zoals belastingen, zijn meting noch beoordeling. Bijgevolg, het woord "hardwerkend", is niet van toepassing. Ik zie, met een Staat, een bevolking die opgesplitst / verdeeld wordt in gedwongen netto betalers, afhankelijken (ontneming van vrije keuze), en de dieven zelf, zijnde Staat. Mijn "luie kwasten" betreft voornamelijk het laaste deel, en meer bepaald de diefstal-bedrijvende / organiserende sujetten erin. Tegen wie/wat hebben de oudere (zijnde meer ervaren, Staat doorziende) Engelsen eigenlijk gestemd? Ik kan me niet voorstellen dat er 1 is die tegen dingen kopen / dingen verkopen in het buitenland is. Ze stemmen niet tegen handel tussen Engeland en andere landen. Ze stemmen tegen de politieke bende die "EU" eigenlijk belichaamt. Ze zijn niet tegen andere "landen" / bevolkingen. Ze zijn tegen de dwingelanden die hun producten steelt om elders mee Sinterklaas te spelen en aanhang / afhankelijkheid te kopen. De regimepropaganda ontwijkt natuurlijk met een grote boog deze in feite vanzelfsprekende motivatie, en doet er alles aan om op de uit EU stemmers een negatieve / spottende connotatie te geven. Wat is "EU" eigenlijk? Zonder de overheden erin, zou er vrijhandel zijn. Zouden er geen invoer/uitvoer taksen zijn. Geen licenties / vergunningen / in en uitsluitingsregeltjes / geen bevoor en benadelingen. Geen reden om "EXIT" te stemmen. Voor de invoering van hun Euro, konden mensen ook dingen kopen / verkopen in andere landen. En ze werden in het ruilproces ook bestolen door Staat, alleen de deur langswaar de dief kwam, verschilt. .
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |