![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze kunnen ook sperma slikken he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Technisch gezien is het dineren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och prutsers.
Veel mannen hebben een strakke leiding nodig. Een vrouw dus, die met een stevige greep de dingen in de hand neemt, en de zaken leidt naar waar ze terecht moeten komen. Bijvoorbeeld: .... de man naar het werk. (of wat had je gedacht?) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb op dit eigenste forum al meer dan één islamitische vrouw bezig gezien die universitair geschoold, fanatiek gelovig en volgzaam was, zoals "Allah" dat van hen verwacht. Het bekritiseren van hun vrouwonvriendelijke religie is hen van in de wieg afgeleerd. Volgzaam en slaafs zijn tegenover mannen daarentegen wordt er hen van jongsaf ingedrild. Ik ken ook uitzonderingen, maar ze zijn zeldzaam, vaak halfslachtig en onvoldragen. Het doet me denken aan de boekjes uit mijn kindertijd met katholieke richtlijnen voor de vrouwen ten overstaan van hun man. Ook wat seksualiteit betrof. Te gek voor woorden! De jonge vrouwen van tegenwoordig zouden hun ogen niet geloven mochten ze op zo'n boekje stuiten. Hier zijn ontwikkelde vrouwen dat aangeprate, eng-religieuze en volgzame stadium al meer dan een halve eeuw ontgroeid. In de moslimwereld is die ontwikkeling nog niet eens begonnen. De doorsnee muzelman aanvaardt geen vrouw die op gelijke voet met hem staat. In moslimlanden is dat de "normale" gang van zaken. In de westerse wereld aanvaardt een ontwikkelde vrouw allang geen dominante man meer, en zeker geen man wiens dominantie religieus geïnspireerd is. Gecorrigeerd worden door een man via "slaande" argumenten wordt hier nog minder gepikt. Geen wonder dat de vluchthuizen steeds meer moslimvrouwen herbergen. Men hoeft dus niet universitair geschoold te zijn om te kunnen vaststellen dat minder kritische, geloviger en volgzamer vrouwen, vroeg of laat, als onaangenaam worden aangevoeld door intelligente westerse mannen. Nochtans bestaan er ook westerse mannen die in een of ander weinig vrouwvriendelijk land op zoek gaan naar een volgzame en gedweeë partner. Maar dat zijn in de regel niet de intelligentste mannen. Vaak lopen dit soort relaties al stuk niet gek lang nadat de uitverkoren vrouwen proefden van de westerse vrijheden. Vrijheden waarvan ze nooit eerder durfde dromen, maar waar ze juist wegens hun vroegere gebrek aan vrijheid hun deel van opeisen. Ze botsen wegens gebrek aan de nodige opvoeding en ervaring op de grenzen die er, ook aan vrijheden, zijn. Bovendien ontbreekt de "sociale" controle waaraan ze gewend was. Meer en meer gemengde en/of gearrangeerde huwelijken lopen om die reden op de klippen. Al ben ik zelf een vrouw, ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat een ontwikkelde en intelligente man zich zelfs maar korte tijd lekker voelt bij een fanatiek gelovige, onderdanige en slaafs volgzame vrouw.
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en hup, daar zijn de moslims weer
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Was & plas, koken, ......
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan had je ze maar niet naar ons land moeten halen.
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb knuppel hier niet gehaald hoor.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb jou evenmin naar hier gehaald.
Voldeed jouw stekkie niet meer dat je hier je ding komt doen? Bovendien ben ik geen moslim, noch heb ik vele malen grotere religieuze gekken dan de katholieken uitgenodigd om hier de boel nog wat meer te komen verzieken. Dit strontland is zonder mohamedanen al ziek genoeg.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Me stekkie is stuk meid.
Ik zie dat de verhouding humor tot knuppel nog steeds niet veranderd is.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zou de boskabouter er alleen maar niet tegen kunnen dat volgzame truttebellen in hun moslimblootje worden gezet? De bijdragen die de boskabouter aan dit forum levert zijn herkenbaar aan hun hoge kwaliteit, en dat kwaliteitslabel moet behouden blijven. Is het dat soms dat hem ergert? Hoe zou het zitten met de seks van moslimwijven? Zouden muzelmannen van hun vrouwen meer verwachten dan bereidwillig de benen te spreiden voor hen? Hoe bereidwillig zou een meisje van negen haar kinderbeentjes spreiden voor een schaamteloze vettigaard die oud genoeg is om haar grootvader te kunnen zijn? Is het hele forum geschikt om op het VB te kakken, maar een koeien- en kalverenwei niet om barbaars moslimtuig door hun eigen pedofiele stront te sleuren? Herinner jullie je een zekere "Ibeke" nog? Een moslima die er vierkant achter stond dat Van Gogh de keel werd overgesneden omdat hij de moslims een spiegel voorhield over de wijze waarop ze hun vrouwen behandelen? We hadden de cineast maar moeten dwingen om zijn mening te herzien. Lees: we hadden hem moeten verplichten om zijn tong in te slikken of zijn mond te houden. Deze keer waren geen beledigende cartoons van Allah of een satirisch Parijs blaadje de aanleiding voor bedreigingen en massamoord door moslims, maar de aanklacht van een Nederlander tegen het discriminerende gedrag van muzelratten tegenover hun eigen vrouwen. Verdiende Van Gogh het daarom om op de barbaarst mogelijke manier te worden afgemaakt? Halal te worden geslacht zeg maar? Citaat:
Wat dwong haar het "vrije, veilige en tolerante" Nederland te ontvluchten? En waarom stoorde een zeker "Ibeke" (Genever zal toch geen dubbelnick van Ibeke zijn?) zich zo aan de film van Van Gogh? Toch niet toevallig omdat hij de rol van de moslimvrouw in haar hoogverheven godvrezende moslimsamenleving belichtte? Ik snap niet dat vrouwen de discriminerende rol die hen door hun eigen mansvolk eerst wordt opgedrongen met hand en tand verdedigen, maar voor véél minder gaan janken bij het CGKR. De onmiskenbare waarheid mag van niet worden belicht want daar staat de intussen wereldberuchte doodstraf op heilge moslimwijze op. Het meest bedreigende is echter dat er zich altijd en overal onnozele halzen laten horen die denken dat ze moslims nodig moeten beschermen tegen de discriminatie en "laster" van ongelovigen. Niet-moslims zoals Van Gogh, Fortuyn en de redactie van Charly Hebdo in bescherming nemen tegen op censuur belust moslimkrapuul, daar steken onze onderkruipers liever geen energie in. Zullen we ons nu maar weer verlagen tot het door de boskabouter gewenste niveau, en het over onze eigen vrouwen hebben die behalve voor seks geen reden van bestaan lijken te hebben?
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2004.
12 Jaar geleden en 't is er niet op verbeterd, integendeel. Laten we 't er maar niet over hebben, dan lijkt 't allemaal best mee te vallen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je met een vrouw nog iets aanvangen buiten seks?
Tuurlijk wel, Ben ik nu de enige die nog andere dingen met vrouwen doet buiten ze vogelen? Sporten bv is veel leuker gemengd dan enkel met venten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() binnen seks
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |