![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hier gegevens van Hotmail overnemen: Als het niet werkt zijn er geen potten gebroken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is echter meer Win 10 dan service. Wij hebben veel problemen met Win 10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() ik zou toch maar al de e mail adressen van uw contacten in een boekske schrijven!
alles kwijt! maar geen paniek, dit is de eerste dag van de rest van uw leven, een nieuw begin, een tweede (of in uw geval mss derde of vierde) kans! geniet ervan! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn contactpersonen exporteer ik regelmatig vanuit Windows Live Mail. Is heel eenvoudig. Ik zal moeten ondervinden of het ook zo gemakkelijk gaat met Outlook.
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je echter verandert van mailprogramma is het belangrijk van te checken of je daar ook kan importeren in het formaat van WLM. Er bestaan verschillende "standaarden". |
|
![]() |
![]() |