![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() De kans is nu groot dat de EU de verlatende gaat boycotten met hen het zeer moeilijk te maken oplossingen economisch , ik zou er niet in verschieten, ze zijn nu al bezig met zeveren ...de media gaat daaraan weer een dik been om aan te knagen inzien...de komende jaren gaat het circus veel werk bieden.... de Europese Uni gaat nu kunnen bewijzen of ze echt van goede wil zijn of niet de oplossing resultaten zullen die bewijzen zijn..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je zou al langer moeten weten dat ze ons vijandig gezind zijn.
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Maar kweet wel ... maar zo een constructie is machtig ... en dat afbreken is ook geen kinderspel ...in 1.2.3...veel mensen zijn ervoor ,kijk heb je die jonge gast gezien gisteravond Tv één debat ? die muziek maker of wat was ie weer,.. die zo pissig reageerde op JMD en de oudere generatie dat het ons schuld was en dat wij hen opzadelen met de slechte toekomst ...door voor eruit te stemmen?? het is zware stuff heel die toestand ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het enige waar men schrik voor heeft is, dat als binnen 4 jaar blijkt dat Engeland het beter doet zonder de EU, de leegloop gaat beginnen. Dus verwacht je maar aan een hoop pest maatregelen tegen de Britten. Maar ze hebben een wapen om daar tegen te reageren, kapitaal minder belasten. Een Europees Panama. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() muilekoekoek weet het precies niet meer...
Dat Merkel de EU geen goed heeft gedaan is natuurlijk een vaststaand feit maar of zij de hoofdschuldige zou zijn van de Brexit dat lijkt me toch sterk. De Britten hadden uiteindelijk veel minder last van een toestroom van vluchtelingen omdat ze op een eiland wonen. Hoofdschuldigen zijn voor mij de EU samen met de Britse politici en de Britse pers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De geur van het grote geld is nogmaals onweerstaanbaar gebleken.... Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 juni 2016 om 08:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Ik wil niet moeilijk doen maar wil toch even aanbrengen dat het VK niet veel last had van vluchtelingen zoals wij die in continentaal Europa kenden door de Duitse kanselier . De vreemde toevloei kwam voornamelijk door mensen uit het gemene best. Die toevloei zal niet afnemen met de Brexit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Angela Merkel, gisteren.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is een serpent. Ze haat Duitsers.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In elk geval , zij heeft ALGEMEEN over de gehele politieke lijn , de complete (in)boe(de)l doelbewust ziekelijk verkloot !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Nederland, Frankrijk en welke andere democratische meerderheidsvolkeren, willen er nog zo uit de 'E. unie stappen?. Zeker weten dat het 'migratie' probleem, de 'anti' moslim bewegingen heel wat wind in de zeilen blaast en nog zal blijven blazen.!! 'Sossen', 'groen' en andere verraderlijke 'bobo' partijen, zullen goed op hun passen moeten letten. ![]()
![]() |