![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Wat is men met een brexit of nexit of vlexit als de elite de elite blijft ? Niets. Dan verandert er juist niets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Gekke Geertje is een Limburger, Waal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geert Wilders is rond beginnen lopen omdat hij vreest voor aanslagen van aanhangers vd religie vd vrede, zomaar, zonder reden, zonder aanleiding? Enkel omdat hij dat op 'n blauwe maandag in z'n zotte kop haalde? In onze supermarkten dient geen halal levend gemarteld dierenvlees te liggen, die barbaarse praktijken dienen niet gesteund, en al zeker niet gepromoot te worden. Zeker weten is dat 't islamiseringsproces faciliteren.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 26 juni 2016 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Politiek is theater en hoe je het ook wendt of keert, mensen vallen nou eenmaal sneller voor een geniale gek dan voor een saaie held. Ik bedoel, wie vindt Batman nou leuker dan de Joker?
En juist de pers speelt dat spelletje heerlijk mee. Om de Nederlandse politiek echt te begrijpen, deze mannen worden zowat doodgezwegen maar timmeren toch danig aan de weg. Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 26 juni 2016 om 14:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Het halalvlees in Nederlandse supermarkten is verdoofd geslacht. Het is compleet onzinnig, maar het is geen levend gemarteld dierenvlees. Tenzij je de bioindustrie meetelt natuurlijk.
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() voil�* dan is het geen halal als het verdoofd is geweest
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 26 juni 2016 om 14:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat 't enkel door islamitische slagers mag geslacht worden, verwerkt, verpakt etc.? Indien niet, is er geen enkel verschil met niet 'halal' en dient 't ook niet als dusdanig aangeboden te worden. Nu, over dat "enkel moslims...", laten we dat eens omkeren... Nog steeds tevree?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 26 juni 2016 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn wel degelijk landen waar dieren verplicht verdoofd worden en alsnog halal kan zijn. Maar er zijn nog andere voorwaarden voor dat halal.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Het belangrijkste verschil is voor zover ik weet dat het dier wordt geslacht door doorsnijden van de nek in plaats van een pin door de kop.
Dat dit alleen door een moslim zou mogen gebeuren lijkt me nogal onpraktisch. In kleine Islamitische slagerijen en in grote buitenlandse slachthuisen die ons halal vlees aanleveren zullen waarschijnlijk voornamelijk moslims werken, maar zodra het spul betreft dat in Nederland in grote getalen geslacht en verwerkt is kan ik me niet voorstellen dat ze alle niet-moslims op dinsdagmiddagen naar huis sturen om de halalproductie af te kunnen werken. Over verdovingen staat niks in de halal voorschriften, want die zijn daar te oud voor, dus is het een open vraag of dat nou verboden is of niet. Onverdoofd halal slachten is naar mijn weten in Nederland niet verboden en zal wel degelijk gebeuren, maar voor zover ik weet gebruiken de grote supermarkten allemaal verdoofd geslacht vlees. Als je naar een echte halal slagerij gaat of in een klein migrantensupertje vlees in van die Turkse verpakkingen koopt is het waarschijnlijk wel onverdoofd.
![]() |
![]() |
#38 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Heb ik niet. Nooit uitgebreid naar gezocht, want boeit me niet, want koop geen halal vlees.
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar blijf jij vooral fangirl, hoor. Ik vind het allemaal best. ![]() |
|
![]() |
![]() |