Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 29 juni 2016, 10:54   #21
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Mogen wij nu ook eens dansen Wie naar Turkije op vakantie wilt zoekt het toch zelf. Wegblijven uit dat middeleeuws land.

Hier in Zaventem ook. Strenge controles aan de toegangswegen van de luchthaven? Maar rij je via de ringweg -naar DHL en busstation- dan is er nul controle.
Inderdaad. Wij zijn zo gereden eind mei, met een taxi van het reisbureau. De chauffeur moest even een "speciale" badge laten flitsen, en we waren binnen. Kontrole bagage of passagiers: zero. Aan de ingang van de vertrekhal moest zogezegd iedereen zijn e-ticket + IDkaart tonen. Maar die werden totaal niet gelezen noch geverifieerd. Elk stuk wit papier met wat bedrukking is dienstig.
Wapper is offline  
Oud 29 juni 2016, 12:49   #22
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
tja, zo juist voor de "grote vakantie"..........die terroristen wisten het moment uit te kiezen. Voeg daar bij de "fratsen" van Erdogan, en imo staat het Turks toerisme op instorten.
35% minder toerisme tov de zelfde periode vorig jaar, en na deze aanslag zal er wel weer zo'n 5% af gaan. Komt overeen met zo'n 10 �* 12 miljard Euro minder toerisme-inkomsten. Dat kan al serieus tellen.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/bu...?eid=1.2699265

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 29 juni 2016 om 12:51.
Zipper is offline  
Oud 29 juni 2016, 13:54   #23
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Turkije who gives a shit.
²
HOUZEE ! is offline  
Oud 29 juni 2016, 14:03   #24
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Ik heb het al honderden keren geschreven en ik ben er al op verschillende plaatsen voor gebanned. BLIJF WEG UIT MOSLIMLANDEN, we hebben daar geen zaken en het enige waarvoor ze ons verdragen is ons geld, voor de rest spuwen ze op ons ongelovigen. Daarbovenop gebruiken ze het geld dat we er uitgeven om hier moskeeën te bouwen en hier de Islam uit te breiden.
TREBRON is offline  
Oud 29 juni 2016, 14:19   #25
Chapiro
Provinciaal Statenlid

Chapiro's schermafbeelding

Standaard

Inmiddels 41 doden en 128 gewonden, waarvan een aantal kritiek.
Oud 29 juni 2016, 14:42   #26
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Ik heb het al honderden keren geschreven en ik ben er al op verschillende plaatsen voor gebanned. BLIJF WEG UIT MOSLIMLANDEN, we hebben daar geen zaken en het enige waarvoor ze ons verdragen is ons geld, voor de rest spuwen ze op ons ongelovigen. Daarbovenop gebruiken ze het geld dat we er uitgeven om hier moskeeën te bouwen en hier de Islam uit te breiden.
Er niet (meer) heen gaan heeft geen zin.
't Heeft zich al verspreid en de waanzin achtervolgt je tot praktisch in je eigen achter-/ voortuin.
SDX is offline  
Oud 29 juni 2016, 14:49   #27
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chapiro Bekijk bericht
Inmiddels 41 doden en 128 gewonden, waarvan een aantal kritiek.

Ze leren van hun fouten dus (zoals op Zaventem)
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 29 juni 2016, 15:43   #28
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable Bekijk bericht
Deze krankzinnigheid zal nooit stoppen tot zolang er mensen rondlopen wier brein vanaf kleuterleeftijd vergiftigd is door krankzinnigheid.
En we mogen ook hier ons deel blijven verwachten zo lang bepaalde groepen uit de migratiegolven, vooral of bijna uitsluitend moslims, hier in onze landen gedoogd worden zonder het gevaarlijke kaf van het koren te scheiden, alle multiculprietpraat en "democratie" enz ten spijt! Want onze democratie, onze invulling van godsdienstvrijheid enz is niet toe te passen op islamadepten!
Voor hen is er hier geen plaats, hoe lang moeten ze dat nog bewijzen!
Ik heb het hier niet over "alle moslims die ik over dezelfde kam scheer en ander geleuter" maar over diegenen die niet alleen zichzelf maar ook de islam en de koran en een hoop onaanvaardbare achterlijkheden hier binnensmokkelen!
Hoelang kunnen onze politiekers nog doen alsof ze dat eindelijk ook niet door hebben?
andev is offline  
Oud 29 juni 2016, 15:48   #29
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ben je daarvoor al gebannen?
andev is offline  
Oud 29 juni 2016, 15:51   #30
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb het al honderden keren geschreven en ik ben er al op verschillende plaatsen voor gebanned.
Citaat:
BLIJF WEG UIT MOSLIMLANDEN,
we hebben daar geen zaken en het enige waarvoor ze ons verdragen is ons geld, voor de rest spuwen ze op ons ongelovigen. Daarbovenop gebruiken ze het geld dat we er uitgeven om hier moskeeën te bouwen en hier de Islam uit te breiden.
Jaja al goed en wel maar kan je er nog het omgekeerde bij zeggen .....
de vuile muilekoek is offline  
Oud 29 juni 2016, 15:58   #31
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
't Heeft zich al verspreid en de waanzin achtervolgt je tot praktisch in je eigen achter-/ voortuin.
Misschien heb je gelijk, eens "het gevaar" weer wat geweken is!
Indien er daar op termijn geen moslims meer zouden rondlopen en ze niet meer geconfronteerd worden met mensen die blijkbaar ook blijven leven zonder hun allah-gedoe, dan geraken sommigen er nog meer van overtuigd dat zij en enkel zij gelijk hebben! En denken ze dat ze de duistere ongelovigenwereld moeten redden met hun islam! Met bomgordels erbij indien we zo maar niet te overtuigen zijn!
andev is offline  
Oud 29 juni 2016, 16:08   #32
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En we mogen ook hier ons deel blijven verwachten zo lang bepaalde groepen uit de migratiegolven, vooral of bijna uitsluitend moslims, hier in onze landen gedoogd worden zonder het gevaarlijke kaf van het koren te scheiden, alle multiculprietpraat en "democratie" enz ten spijt! Want onze democratie, onze invulling van godsdienstvrijheid enz is niet toe te passen op islamadepten!
Voor hen is er hier geen plaats, hoe lang moeten ze dat nog bewijzen!
Ik heb het hier niet over "alle moslims die ik over dezelfde kam scheer en ander geleuter" maar over diegenen die niet alleen zichzelf maar ook de islam en de koran en een hoop onaanvaardbare achterlijkheden hier binnensmokkelen!
Citaat:
Hoelang kunnen onze politiekers nog doen alsof ze dat eindelijk ook niet door hebben?
Ja en ge zijt tegen het VB .... dus niet zagen hé
Oud 29 juni 2016, 16:10   #33
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik ken paar kalvers die daar een buitenverblijf kochten...in dat land .. gezellig .
Oud 29 juni 2016, 16:31   #34
Anitta
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ik ken paar kalvers die daar een buitenverblijf kochten...in dat land .. gezellig .
er woont hier zo ene recht over mij, en dan nog op een kleine 300 km van Syrië.
nen ex boever met een groot pensioen, het kalf.
Anitta is offline  
Oud 29 juni 2016, 16:53   #35
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anitta Bekijk bericht
er woont hier zo ene recht over mij, en dan nog
Citaat:
op een kleine 300 km van Syrië.
nen ex boever met een groot pensioen,
het kalf.
erg hé... zonder hersens ...Spanje was waarschijnlijk te koud en te gewoon...
Oud 29 juni 2016, 18:03   #36
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ja en ge zijt tegen het VB .... dus niet zagen hé
???
Waar staat er dat ik tegen het VB ben?
Ik ben tegen het stemmen op het VB omdat onze zeer democratische partijen ze in een cordon hebben gestopt waardoor ze voor niets meer tellen! Je kunt even goed op jezelf stemmen, verloren stem.
Het VB ziet anders dat wat ze heeft verkondigd zo dwaas niet is, alle onnozel geroep over racisme enz ten spijt! Ik ben veel meer tegen al die multiculkomedianten met hun prietpraat over wat een zegen er voor ons in te vinden is!
Wat ligt er vooral aan de Brexit dacht je? Geen "racisme" maar het beu zijn dat je straten vollopen met vreemdelingen, er miljoenen moeten gespendeerd worden aan hun opvang en er geld tekort is voor veel eigen burgers die het moeilijk hebben! Veel mensen zullen vinden dat ze niet gans hun leven hebben gewerkt, gespaard en belastingen betaald om nu te zien dat het land volloopt met lieden die het land geen cent opbrengen en gratis krijgen waar zij al die jaren hebben voor gewerkt! Is dat racisme?
Elke partij heeft kantjes die er af mogen, ook het VB... en al de rest!
En de andere partijen zouden nog eens herbekijken wat het VB te vertellen had...

Laatst gewijzigd door andev : 29 juni 2016 om 18:06.
andev is offline  
Oud 29 juni 2016, 18:16   #37
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
???
Ik ben tegen het stemmen op het VB omdat onze zeer democratische partijen ze in een cordon hebben gestopt waardoor ze voor niets meer tellen! Je kunt even goed op jezelf stemmen, verloren stem.
Het VB ziet anders dat wat ze heeft verkondigd zo dwaas niet is, alle onnozel geroep over racisme enz ten spijt! Ik ben veel meer tegen al die multiculkomedianten met hun prietpraat over wat een zegen er voor ons in te vinden is!
Wat ligt er vooral aan de Brexit dacht je? Geen "racisme" maar het beu zijn dat je straten vollopen met vreemdelingen, er miljoenen moeten gespendeerd worden aan hun opvang en er geld tekort is voor veel eigen burgers die het moeilijk hebben! Veel mensen zullen vinden dat ze niet gans hun leven hebben gewerkt, gespaard en belastingen betaald om nu te zien dat het land volloopt met lieden die het land geen cent opbrengen en gratis krijgen waar zij al die jaren hebben voor gewerkt! Is dat racisme?
En de andere partijen zouden nog eens herbekijken wat het VB te vertellen had...
Sorry hé , ik las hier eens dat je niet zo voor het VB waart... maar tot daar , weet je wat er wel tegensteekt die mediashow over die aanslagen die details t'zijn altijd dezelfde beelden .... wat een gezever altijd ... wat kan het schelen is het voor 100 komende jaren ? het hangt de kloten uit en dan die Merkel haar afgezaagd gejank .... TRUMP is the best ! harder terugslaan zegt ie ...
Oud 29 juni 2016, 19:06   #38
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
???
Uw NVA hoort daar ook bij! Een stem op het VB is NOOIT verloren. Dat is een fabeltje van de poco's. Oppositie voeren is ook zeer belangrijk. Nu zijn de poco's blij dat het VB maar 6 % haalde bij de vorige verkiezingen. Zij zijn er van overtuigd dat hun leugens pakken en dat zij goed bezig zijn. Stel u eens voor dat 40 - 45% van de Vlamingen op het VB stemt, dan zou het politieke landschap drastisch veranderen, zelfs wanneer het VB niet in de regering zit.
Oud 29 juni 2016, 19:18   #39
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het niveau is weer beneden alle peil. Het is hier een draad over de aanslag op de luchthaven van Istanbul en op de kortste keren is het een NVA VB draad geworden.
Gipsy is offline  
Oud 29 juni 2016, 21:17   #40
djoebidoebidoe
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het niveau is weer beneden alle peil. Het is hier een draad over de aanslag op de luchthaven van Istanbul en op de kortste keren is het een NVA VB draad geworden.
Op andere fora waar ik zit wordt afwijken van het onderwerp genadeloos de kop in gedrukt. Hier moet ge u regelmatig door een hoop onzin en altijd meer van hetzelfde ploegen om toch eens iets interessants te lezen. Er wordt zo veel tijd verloren, en dat is spijtig.
djoebidoebidoe is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be