![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aanpassen of opkrassen ! Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 1 juli 2016 om 02:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je er(gens) niet bij wil horen, blijf je er toch gewoon weg. Wij dienen ons, onze normen & waarden, zeden & gebruiken niet aan te passen aan inwijkelingen die niet meer aan hun kant van de wereld willen zijn, om wat voor reden dan ook. Politiek correct heeft alles en iedereen zo besmet dat we normale dingen niet eens normaal meer zouden durven noemen, zonder als "iets" ( racist, nazi, fascist) gebrandmerkt te worden. 'n Kat 'n kat noemen is al laakbaar gedrag.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Foert!
Waar ik vroeger woonde, was op zo'n berghelling, om naar 't centrum van 't stad te gaan moest ik dus naar beneden, paar bochten in de weg en langs - door de gemeente aangelegde - parkjes met stenen muurtjes rond. Op zekere dag passeer ik en ligt er zo ene op 'n matteke op de grond, half verborgen achter zo'n muurke. Z'n kar met borstel & schup (gemeentewerker waarschijnlijk die 't parkje netjes/onkruidvrij diende te houden - of de stoep, kan ook) stonden naast de weg. Ik ga erheen en vraag 'm of ie iets kwijt was ( tsjah, zo met z'n neus op de grond) en of ik 'm misschien kon helpen zoeken. Ik denk dat ie niet blij was. Ik laat echt geen gelegenheid voorbij gaan, kan er niks aan doen. Ik ga er steeds meer van walgen, van die doodscultus!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een paar weken geleden werd aan twee mannen die vrouwen geen hand wilden geven omwille van hun achterlijke godsdienst ook de Zwitserse nationaliteit geweigerd. Gene zever daar in Zwitserland. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, één. Als ik het hier lees, lijkt het wel alsof er een regelrechte horde werd binnengelaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op basis van welke wet gebeurde dat dan wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik kan zo twee bedrijven opnoemen waar Moslims tijdens hun werkuren op hun matten liggen te jammeren. En waar het management niets tegen durft doen. Uit schrik voor wraakacties. In een bedrijf waren zelfs dansende Moslims na de aanslag in Zaventem. Op minder dan een kilometer van de luchthaven. Maar owee wie er ook maar een woord over naar buiten lekt. Die mag zelf zijn C4 verwachten. Als je autochtoon bent tenminste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arbeidsreglement misschien?
Ik ken niet veel firma's waar men zomaar mag binnenwandelen. En dan nu een hoopje Artisjokaans Filosoofs woordenspelen ... Ja, winkels en horeca bestaan ook, so?
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is dat een bevoegde ambtenaar daarover beslist. Op basis van datzelfde soort wetten waarop hier soms een schijnhuwelijk geweigerd wordt zeker maar dan met een nog een grotere bevoegdheid. Duidelijk blijk geven van voldoende integratiebereidheid zal één van de voorwaarden zijn om de Zwitserse nationaliteit te bekomen. Hier is dat niet zo, hier moest je zelfs , tot voor zeer kort niet eens één van de landstalen spreken om Belg te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wetgeving is de basis van het functioneren van de staat. Wordt er niet vanuit de wet gehandeld, dan is er sprake van willekeur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De feiten stonden in de krant. De Zwitserse nationaliteit krijg je niet zomaar. Die wordt niet zomaar toegekend en te grabbel gegooid zoals de Belgische. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In Zwitserland zijn het in de eerste plaatsende gemeentes die voor de naturalisaties zorgen, en die de voorwaarden definiëren. Meestal wordt geëist dat je anntoont goed geïntegreerd te zijn. Voor jongeren wil dat oa. zeggen dat je de schoolplicht vervult...
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() 't zal hierover wel gaan: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160420_02247855
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rode sossenbond wil de moslims alvast in bescherming nemen. Er is er al ene die zijne BBQ aan het oppoetsen is. ACTIE! |
|
![]() |
![]() |