![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#24 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees dit eens.... Citaat:
Citaat:
De hangmat schijnt zovéél beter te zijn.... Wat wil je,al wat ze in hun land niet hebben ,krijgen ze hier in de schoot geworpen... ![]() ![]() http://nieuws.vtm.be/binnenland/1983...kers-heeft-job Laatst gewijzigd door Svennies : 13 juli 2016 om 22:04. |
|||
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze doorkruisen 10 veilige landen voordat ze ergens willen blijven, op voorhand reeds wetend waar de hoogste uitkeringen zijn en 't meest 'gratis' is, de sociale voorzieningen 't best zijn.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar geef ze maar eens ongelijk,wat zou u doen in hun plaats.... En reken maar dat ze niet meer weg willen.... En het grootste deel ervan krijgt hier meer maandelijks dan wat ze in hun eigen land ooit zouden krijgen op jaar basis.... En dit dan nog zonder er ook maar één klop voor hoeven te doen... |
|
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De kracht van verandering! Ware het andere omstandigheden zat ik wel meer dan 50 uur per week te werken. Maar ik ben invalide geworden DPG. Stopt toch eens met uw medeburgers zo te schanderen. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() en opnieuw een topic verkloot!
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja zoals ik al schreef "Uit de hangmat is het makkelijk lullen over het "sociaal economische", je bent evengoed een profiteur van het systeem." |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Daarom dat ik na de zomervakantie begin met werken.
Ik maak gebruik van het systeem omdat ik daar voor afdraag. Ik profiteer er niet van. Ik kan niet wachten tot ik begin met werken en weer deftige reserve heb. MAAR niet meer het eerste beste, ,ik heb speciale noden. |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor sommige landen hebben ze een uitzondering gemaakt, die moeten er 1 dag voor werken, zoveel is dat welgekende concept geboorterecht nog waard. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor sommige landen hebben ze een uitzondering gemaakt, die moeten er 1 dag voor werken, zoveel is dat welgekende concept geboorterecht nog waard. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, wie zijn 'de rest'? Want illegalen hebben helemaal geen recht op een hangmat, ziet U? Laatst gewijzigd door zonbron : 14 juli 2016 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zit verschil in mensen die om welke reden dan ook invalide zijn verklaard en dus minder kansen hebben op een arbeidsmarkt, en vluchtelingen, die in principe moeten meedraaien op de arbeidsmarkt. Nee, we geven hen geen hangmat meer, wie op het OCMW geraakt wordt " geactiveerd" via art 60 en ja, wij mogen eisen dat wie hier komt werkt! |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hier wegblijven als het hen hier niet aanstaat. De fucking islamlanden zijn niet voor iedereen bedoeld, waarom zouden wij dat moeten zijn? |
|
![]() |