![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Valerie Van Peel .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef uw verwijten aan hen die het verdienen: de sossen en de groensels.
Ge verwijt mij van een paardenbril te dragen; ik verwijt jou van aan hondsdolheid te lijden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw partij is al even aan de macht en wat doen ze aan het radicale-islamieten-virus? Behalve zich achter de geschiedenis verbergen, niets. Of zelfs twee keer niets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herinner er ons nog eens aan in welke regering die zitten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel mij immers steeds de vraag waarom sommige mensen denken stoer te zijn door een naam te nemen die verwijst naar een beschaving die zichzelf de vernieling heeft ingereden en waar vandaag niks van overblijft, los van een paar archeologische vondsten en een beetje folkore.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en wat we niet doen is de vuilbekkerij van het blok nastreven, volgens een Vlaams-vreemde cultuur en opvattingen. En waarom willen we jullie niet in ons team ? Om dezelfde reden dat je geen lepra-lijder laat hamerslingeren in Rio. Zijn arm zou mee met de hamer wegvliegen ... Nu geef ik wel toe dat de oude machtspartijen ook niet zo'n ideale partners zijn, maar ja, ge moet soms kiezen in 't leven. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 20 juli 2016 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Het lijkt bijna alsof die oude religie in ons bloed zit. Laatst gewijzigd door Thuleander : 20 juli 2016 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Ok al, inderdaad.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is wat als mijn schoonmoeder, klagen dat er nu toch wel heel veel islamieten naar hier komen en verder voor de sossen blijven stemmen. De partij die ze hier jaren aan een stuk en masse heeft binnen gehaald. Als je er haar dan op wijst, halsstarrig volhouden, tegen beter weten in, of is het gewoon van puur gebrek aan enige vorm van intelligentie. Ooit gaan de ogen wel open, als er eentje van hun familie slachtoffer is geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik stamp op de grond en ze schijten in hun broek.als ze alleen zijn, enkel in groep hebben ze groot bakkes. Er zijn geen grotere lafaarden op de wereld. Maar gij insinueert hier dat mohamedaantjes graag in blanke konten zitten? Gij bent daar precies nog fier op ook. ![]() Mja, bij gebrek aan geiten...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe heet dat ook weer in 't jargon: cfnm of zo iets ? .
|
![]() |
![]() |