Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juli 2016, 06:32   #21
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Da's dus exact wat ik bedoelde...

En een slimme mens had het al opgezocht? Heb ik geprobeerd, niks gevonden. Weet je wat een slimme mens ook weet? Dat als je een discussie start, je eerst even uitlegt waar het juist over gaat. Liefst met een linkje enzo, ipv mensen te laten raden waar je nu in godsnaam weer juist over bezig bent.
En omdat jij niets vindt is het dus allemaal uit de lucht gegrepen...
Ik heb dat bericht nochtans zelf ook gelezen in een nummer van De Tijd van enkele dagen geleden.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2016, 06:52   #22
^_^
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Is niet de eerste keer zeker. De vorige keren kwamen ze niet van grond.
http://www.lesoir.be/1266836/article...s-bruxelloises

«*Islam*» (acronyme d’Intégrité, Solidarité, Liberté, Authenticité, Moralité)

http://www.islam2012.be/
^_^ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2016, 07:16   #23
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Ik zit hier inderdaad te lachen:
Maar wel lichtjes groen ... een moslim partij die de sharia wet wil invoeren en onze wetten verwerpen...? wat pais je = da om te lachen? da beloofd wat te worden...jaja wat gaan ze daarmee aanvangen onze politieke dames en heren , ze kunnen nog niet eens hun eigen werk behoorlijk runnen .... laat staan dat dat nu nog op poten geraakt ...eerlijk gezegd is dat om bang te worden en is dat zeer angstig nieuws voor onze beschaving ,,
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2016, 07:25   #24
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Da's dus exact wat ik bedoelde...

En een slimme mens had het al opgezocht? Heb ik geprobeerd, niks gevonden. Weet je wat een slimme mens ook weet? Dat als je een discussie start, je eerst even uitlegt waar het juist over gaat. Liefst met een linkje enzo, ipv mensen te laten raden waar je nu in godsnaam weer juist over bezig bent.
Kijk ventje ; het gaat over een moslim partij die wil doorbreken , wat daar de mening over is van onze autochtone burgers ? , is er plaats voor zoiets in onze maatschappij ? kunnen ze het verwezenlijken ? zijn wij dan allemaal in gevaar ? wat dan met onze wetten ? sharia staat boven alles ? ik denk dat dit een gevaar is voor onze grondvesten...zo'n partij, was ook niet de bedoeling dat onze grondwetten moeten wijzigen ,maar wat als ze het koningshuis en de grondwet gaan verwerpen die moslims? wat dan? ik stel mij veel vragen omdat ik een domme mens ben....
Oud 24 juli 2016, 08:46   #25
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
En omdat jij niets vindt is het dus allemaal uit de lucht gegrepen...
Ben je dom? Is dat wat ik gezegd heb? Ik heb hem gevraagd om extra info, omdat ik met wat hij hier zit te brabbelen eigenlijk niks ben: hij zegt niks concreet, geeft geen linkje, en laat ons wat raden waar het juist over gaat. Da's niet hoe je een discussie start, en jij weet dat bijzonder goed.

Citaat:
Ik heb dat bericht nochtans zelf ook gelezen in een nummer van De Tijd van enkele dagen geleden.
Proficiat. Mag de rest van ons dan ook iets meer weten?
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2016, 08:47   #26
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Eigenlijk is die hun programma zo slecht nog niet volgens de site.
Hopelijk komen ze in Vlaanderen ook op.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2016, 09:00   #27
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ^_^ Bekijk bericht
http://www.lesoir.be/1266836/article...s-bruxelloises

«*Islam*» (acronyme d’Intégrité, Solidarité, Liberté, Authenticité, Moralité)

http://www.islam2012.be/
Dank je wel! Nu weten we iets meer.

Zie je vuile muilekoek, hoe je dat doet? Linkje plaatsen zodat iedereen weet waar je het precies over hebt. Want uit dat linkje blijkt al dat er in de heel weinig info die we van je lezen in je eerste bericht al een stevige fout zit: Het gaat dus niet om een nieuw op te richten partij zoals jij beweerde, maar om een bestaande partij die ook bij de vorige verkiezingen al opkwam in Brussel.

Nu, heel veel weten we nog niet over wat ze willen. Jij beweert dat ze allerlei verschrikkelijke dingen van plan zijn, bestaat er een kans dat je daar iets concreter op in zal gaan? Dat je met ons deelt WAT ze juist allemaal willen veranderen? Of gaan we daar ook weer moeten naar raden?
Oud 24 juli 2016, 09:02   #28
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Kijk ventje ; het gaat over een moslim partij die wil doorbreken , wat daar de mening over is van onze autochtone burgers ? , is er plaats voor zoiets in onze maatschappij ? kunnen ze het verwezenlijken ? zijn wij dan allemaal in gevaar ? wat dan met onze wetten ? sharia staat boven alles ? ik denk dat dit een gevaar is voor onze grondvesten...zo'n partij, was ook niet de bedoeling dat onze grondwetten moeten wijzigen ,maar wat als ze het koningshuis en de grondwet gaan verwerpen die moslims? wat dan? ik stel mij veel vragen omdat ik een domme mens ben....
Gebrabbel. Niet gelezen. Iemand anders heeft al gedeeltelijk gedaan wat jij in je eerste bericht zou gedaan moeten hebben, veel nuttiger dan dit.
Oud 24 juli 2016, 13:01   #29
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Gebrabbel.
Niet gelezen. Iemand anders heeft al gedeeltelijk gedaan wat jij in je eerste bericht zou gedaan moeten hebben, veel nuttiger dan dit.
Sommige mensen kijken wel verder dan hun neus lang is Scorpio .. in plaats van aan de tet te blijven hangen zuigen gelijk ne pasgeborene .....met een volle pamper ... kak....

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 24 juli 2016 om 13:02.
Oud 24 juli 2016, 13:02   #30
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sommige mensen kijken wel verder dan hun neus lang is Scorpio .. in plaats van aan de tet te hangen zuigen gelijk ne pasgeborene .....met een volle pamper ... kak....
Als aan een tet hangen ook al niet meer mag. Pffffff
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2016, 13:06   #31
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Als aan een tet hangen ook al niet meer mag. Pffffff
dat het niet mag zeg ik niet hé ... dat bedoelde ik niet ....
Oud 24 juli 2016, 13:12   #32
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Dank je wel! Nu weten we iets meer.

Zie je vuile muilekoek, hoe je dat doet? Linkje plaatsen zodat iedereen weet waar je het precies over hebt. Want uit dat linkje blijkt al dat er in de heel weinig info die we van je lezen in je eerste bericht al een stevige fout zit: Het gaat dus niet om een nieuw op te richten partij zoals jij beweerde, maar om een bestaande partij die ook bij de vorige verkiezingen al opkwam in Brussel.

Nu, heel veel weten we nog niet over wat ze willen. Jij beweert dat ze allerlei verschrikkelijke dingen van plan zijn, bestaat er een kans dat je daar iets concreter op in zal gaan? Dat je met ons deelt WAT ze juist allemaal willen veranderen? Of gaan we daar ook weer moeten naar raden?
ge doet gewoon opzettelijk moeilijk tegen mij , en het heeft geen zin om met iemand te discussiëren die erop uit is opzettelijk tegen te werken... waarom zou ik verder er moeten op in gaan , uw sympathie is er niet wel de negatieve kant , allemaal zinloos gedoe ..
Oud 24 juli 2016, 15:12   #33
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
ge doet gewoon opzettelijk moeilijk tegen mij , en het heeft geen zin om met iemand te discussiëren die erop uit is opzettelijk tegen te werken... waarom zou ik verder er moeten op in gaan , uw sympathie is er niet wel de negatieve kant , allemaal zinloos gedoe ..
Nee, ik probeer je een heel klein beetje discussieforum-etiquette bij te brengen. Het soort waar als je een draadje start, je eerst een woordje uitleg geeft over waar het over gaat, vaak met een linkje, voor je begint te razen.

Je weet wel, dat soort etiquette dat zo'n 90% van dit forum al een jaar of tien door heeft.
Oud 24 juli 2016, 16:52   #34
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
De aanhouder wint.
Dat dachten ze bij het vb 30 jaar geleden ook....
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2016, 16:54   #35
Eurosceptic
Minister

Standaard

In Nederland bestaat zo'n partij al. Het heet "Denk" en richt zich tot werkloze allochtone aanhangers van Erdogan. Geen enkele autochtone Nederlander stemt daarop, dus vind ik het verbazend dat zo'n partij in de kamer mag zetelen.

Volgens partijleider Tunahan Kuzu werken er zo weinig allochtonen in NL omdat ze gediscrimineerd worden op de arbeidsmarkt. Uiteraard niet omdat ze te lui zijn. Er moet volgens "Denk" zelfs racismepolitie komen die zich bezig houdt met alle onrecht dat allochtonen wordt aangedaan.

Ik zie dit zelfde hier nog ontstaan. Meyrem Almaci zou zeer geschikte partijleider zijn, maar dan moet ze wel weg bij groen.

Zeuren of racisme is iets wat haar zeer goed ligt
Oud 24 juli 2016, 17:21   #36
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Dat dachten ze bij het vb 30 jaar geleden ook....
Nog.

Ze zijn er nog, en hun toekomst ziet er niet slecht uit. Tenslotte, na meer dan 30 jaar strijd tegen koning kerk en staat staan ze er nog en de peilingen geven ze winst in het verschiet.

De aanhouder wint.
Oud 24 juli 2016, 19:47   #37
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, ik probeer je een heel klein beetje discussieforum-etiquette bij te brengen. Het soort waar als je een draadje start, je eerst een woordje uitleg geeft over waar het over gaat, vaak met een linkje, voor je begint te razen.

Citaat:
Je weet wel, dat soort etiquette dat
zo'n 90% van dit forum al een jaar of tien door heeft.

wat een pretentie.... als je alles beter weet start dan zelf eens iets op ... maar dat gaat niet zekers hé.... meester dingemans...
Oud 25 juli 2016, 12:31   #38
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voil�* , toen ik enkele tijd geleden een vooruitkijkende blik wierp hier op dit forum en de voorspelling deed op dit fenomeen een moslimpartij ; werd ik uitgelachen door enkelen hier, die dit niet haalbaar achten.. er is een politieke partij in de maak in het Brussel "een moslimpartij die wil doorbreken...tegen de volgende verkiezingen ,en zij willen de wetten hier zien te veranderen ... t' is nu aan jullie om te zitten lachen en gieren en brullen ..... daar gaan we dan maar ...

Gaat deze Madame dan ook hare frak draaien en op de Moslimlijst postvatten ?

Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2016, 12:32   #39
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
EN ? ik ben verdediger van de Westerse leefwereld eigen grondgebied ! fuck off je hebt geen idee /// raak niet aan mijn vrijheid .Ik ben verhuist naar de zee... vandaag ... de zee aan de costa ...
Is er ergens een stukje wereldbol waar expliciet uw naam opstaat ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2016, 12:41   #40
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Gaat deze Madame dan ook hare frak draaien en op de Moslimlijst postvatten ?

Ik denk het niet want Zuhal komt uit een christelijk Turks gezin.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be