![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Vraag me meer en meer af wanneer de maat vol zal zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Waarschijnlijk had die priester nog een kleuter tussen zijn benen hangen en zodoende werden de daders woest.....het is maar een idee hoor.
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, die kleuter moest normaal met een moslim trouwen.
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neenee, bij eremoord wordt de bezoedelde kleuter vermoord.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Pmsl !!
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Een 84-jarige priester wordt de keel doorgesneden en er wordt hier gezeverd over "3 religioten minder" en "een kleuter die nog tussen zijn benen zou gehangen hebben" en één presteert het zelfs om bij het nieuws van zijn executie en de manier waarop een smiley te plaatsen die laat uitschijnen dat hij er nog schik in heeft ook...
Zijn jullie nu écht helemaal zot geworden? Ik probeer me intussen de gevolgen en reacties voor te stellen onder de geviseerde groep en onze media en politici indien het om een imam had gegaan die eenzelfde lot had ondergaan door middel van extreem-rechts uitschot...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Het is tijd dat wij Anjem Choudary zijn kop er afhakken als vergelding.
Laatst gewijzigd door Peche : 26 juli 2016 om 13:07. |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Elkaar" afslachten? Heeft die stakker dan iemand afgeslacht? Hoeveel van diegenen die hier zitten te lullen in de trend van jouw bovenstaande post hebben geen bejaarde ouder die nog naar de kerk gaat? Ook de keel oversnijden?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Welke open grenzen? Die zijn jammer genoeg nog grotendeels gesloten.
#36 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En daar hebben we de bevestiging van wat iedereen al vermoedde (MLP had dus gelijk)
http://www.lefigaro.fr/actualite-fra...s-de-rouen.php Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Er is nu zelfs sprake dat 1 van de 2 daders een elektronische enkelbad had.
Fantastisch bezig Europa, echt waar, top. |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() Ben eens nieuwschierig. Wat met al die Sharia 4 belgium figuren die gevangenisstraf hebben gekregen en waarschijnlijk binnen een korte tijd terug rondlopen. Zouden die berouw hebben gekregen na hun gevangenisstraf en mee bloempjes leggen bij elke plaats waar er aanslag gebeurt?
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() En die Syriëstrijders die hier vrij rondlopen dan?
|
![]() |