![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Als dat is wat het volk wenst?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar we leven in de 21e eeuw. Dat overheid nog het geloof in het bovennatuurlijke 'erkennen', dat is toch een anachronisme van jewelste? En er dan nog belastingsgeld voor uittrekt om dat te subsidiëren ... Onbegrijpelijk ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook haar 'sociaal wonen' beleid is daar op gericht maar dat hebben de meesten nog niet begrepen. Zijn er nog geen haatkraaitempels genoeg in België? Weer val ik in herhaling met het posten van volgende sites: Vroeg daar iemand achter? Ik dacht het niet. ![]() Maar zo zie je maar de kassa rinkelt bij de Politici. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 juli 2016 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() alles draait rond geldhoeren & wolven ... en onderkruipers
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Prima ontwikkeling, liever een moskee met open boekhouding en controle dan één zonder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Ja gooi maar ...ik hoop dat er oorlog komt ... en dat er hier een paar erg afzien...
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 28 juli 2016 om 18:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan hoop ik dat zij die alles maar in het honderd bleven sturen uiteindelijk eens gaan inzien dat ze enooooooooorm fout geweest zijn maar ja fouten durven toegeven dat lukt niet iedereen denk ik. Janken gaan ze doen die nieuwe garde en de Politici. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 juli 2016 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat een bleke autochtoonse (allez, denk ik toch) die de lokale taal en tradities machtig is (allez, min of meer)... er nu NOG OP HOOPT ook, dat is niet te kort door de bocht maar door het hele circuit van Francorchamps en Zolder tegelijk. Gelieve aub effe uw woorden te laten bezinken en er het groteske van in te zien. Shit!
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neem nu dat er mensen zijn die een oorlog zouden verdienen.
De overgrote meerderheid verdient zeker geen oorlog. U sleurt al deze mensen mee in uw hoop op een oorlog, zelfs uw vrienden, uw familie, uw buren, uw ... Misschien de volgende keer ietske beter nadenken vooraleer u zo'n hoop neerschrijft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat men zijn kinderen niet onder het steeds groter wordende islamitisch juk wil zien leven?
Liever op zijn voeten wil sterven dan op zijn knieën te moeten leven? Omdat men wat is over 50 jaar is opgebouwd ziet weggegooid worden aan al het uitschot dat hier komt aanwaaien? Omdat men wil dat de terreur escalatie wordt gestopt? Omdat men zich stilaan Aboriginal voelt in het land van zijn vorige generaties? Omdat men zijn land liever laat platbranden dan het weg te geven? Moet je nog wat redenen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Wat het volk wenst doet er niet toe , ook in Duitsland niet ... dat Merkel gedrocht roept wir schaffen das er is 1 stem die spreekt en maar 1 stem die telt ... zo gaat dat in een democratie...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier is ne spreuk voou U, vuile muilekoek: Ge kunt de Schoof zijn kloten kussen. Hij heeft dat blijkbaar nog graag ook. ![]()
![]() |