![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Go Go Go Frau Merkel Go!
Du schafst das!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Schepen
|
![]() Ik denk dat het niet normaal is, dat door modale burgers betaalbare 'elektrische' wagens, nog steeds niet massaal op de markt te koop staan!?
Het wetenschappelijk en technisch ontwikkelingswerk, is toch al lang achter de boeg? Wanneer zullen wij zulke wagens in het stadsbeeld te zien krijgen? Zou het kunnen dat het te maken heeft met: 1 / De islamisering van het Westen. 2 / Er is nog steeds teveel 'olie' in de ondergronden? De vraag is gesteld: is er een complot aan gang? - Het iets: dat het 'VB' en algemeen: 'extreem-rechts', muilkorft en afremt! ![]()
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zij zijn het die de radicale moslims hier binnenhalen, met als enige bedoeling onze Westerse beschaving te ondergraven.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 29 juli 2016 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Wij hebben rechten in een democratie !!!!!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Porsche laat weten dat hij liever financieel bijdraagt...
Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 29 juli 2016 om 12:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Rustig, rustig. We gaan ons niet verlagen tot het niveau van de linkse bende. Onze tijd komt nog wel.
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Sta jij echt geregeld in 'geef acht' voor je voordeur??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() waar is de tijd,
'De kracht van verandering' Citaat:
Laatst gewijzigd door Anitta : 29 juli 2016 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=G1TlZ7kkiSY
Vluchtelingen die de Duitse cultuur vernietigen. Meisjes aanranden en feesten verstoren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Belgische politiek lijkt alvast dikwijls rond hem te draaien.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
16 y/o German girl talks about muslim immigration, destruction of her own country (Engl. subs)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar moet bikkelhard tegen opgetreden worden. Ik hoop dat Merkel het ziet. In feite al onze EU leiders. De stemmen laten zich horen. Het kan zo niet verder. Maar wanneer schieten mensen in actie? Het zal in Duitsland moeten gebeuren om het tij te keren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu kan kunnen we daar onze hoofden gaan over breken of dat moet kunnen of het gewoon verboden moet worden???? Ach ja, dat vergat ik even, die schaffen daar alles. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn er al landen die hun economie weer zien floreren dank zij de nieuwkomers? Zijn er landen die nog meer in de shit geraken door de extra kosten van allerlei aard, plus andere problemen, dan dat ze er iets aan over houden? Zal wel... Laatst gewijzigd door andev : 6 augustus 2016 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar onze linkse hypocrieten zullen waarschijnlijk binnenkort enorm goede economische en andere resultaten kunnen neerleggen die te danken zijn aan het door hen gepamperde kiesvee, kan niet anders! Arme BDW dan... Laat ze maar met duizenden verder binnenstromen: ons broodje is gebakken en onze pensioenen veilig gesteld! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |