![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat wil dat eigenlijk zeggen extreem rechts?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is den uitleg in de Wiki te moeilijk voor meneer ?
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Een mooie tijd" staat niet gelijk aan "mooi weer". Wist u dat? Daarnaast is het zo dat in de Alpen het weer heel anders kan zijn van dal tot dal. In de tweede week van juli werden er bijvoorbeeld enkele regendagen in Wallis voorspelt. In ons dal regende het naar de avond en de dag erop bleef het droog, terwijl in het naburig dal het slecht weer was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 1 augustus 2016 om 05:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Henri1 : 1 augustus 2016 om 05:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarenboven een door héél velen gehate barbaarse terroristen beweging die maar één doel heeft. Veel geld en macht vergaren onder het mom van de Islam. Trouwens misschien ook even nadenken over dit; http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...roristen.dhtml En dat komt van iemand die dagelijks criminelen verdedigd en er zijn brood met verdient. Ik vind de doodstraf voor iemand die iemand anders leven benam maar de gewoonste zaak, dat van die slechte jeugd bracht ons waar we staan vandaag. Moreel verval. Daar is gewoon geen geld meer voor, binnenkort neemt het budget justie 50% van BNP in, onbetaalbaar en niet verdigbaar in deze overbevolkte wereld.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand die het nog probeert,voor zover ik weet.
Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 1 augustus 2016 om 11:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zo ! Dit is een officiële vlag en die koester ik ook. Ik voel daar warmte bij, een gemeenschappelijk symbool voor ons allen die vlaming zijn binnen belgië.
![]() Dit daarentegen, is een hondsvod, iets van en voor blokkers... ![]() Ik voel dat convulsies en walging bij, zoals bij alles wat van het vlaams blok komt. De erfopvolgers van de NSDAP en hun obsessies met racial cleansing hun blatant racisme, hun hang naar dictatoriale regimes en white supremacy, dit is gewoon de aars van de maatschappij. Die aars van de maatschappij mag haar vlag steken in het gebied dat ze het beste kent. |
![]() |
![]() |