![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jack; het is wel niet mooi van jou dat je probeert mij terug aan het werk te zetten. Zelfs enig advies geven inzake aanpak kan of wil ik niet. Ik ben nooit betaald geweest om enig advies te geven. Waarom zou ik er nu nog mee beginnen? Trouwens; ik kan mij niet voorstellen dat echt grote vissen die iets te verbergen hebben dat nog zouden doen via bankrekeningen in het Groot Hertogdom. En bovendien vestig ik er uw aandacht op dat ik destijds reeds geprobeerd heb om te ontsnappen aan die comedie. Alleen de "vakboungd" dacht er anders over. Te weinig personeel. Zelfs de rotte appels; waartoe ik behoorde als klokkenluider; mochten niet weg naar een andere job in een andere administratie. Ik wist het hoor. Beter voorkomen als genezen dacht ik toen. Wel; het is er van gekomen. Telkens ik nu mijn pillen neem om nog erger te voorkomen keert wel mijn maag hoor. Met dank aan alle rechtvaardige machthebbers. Laatst gewijzigd door werkman : 6 augustus 2016 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze kregen het op een presenteerblaadje van de Duitsers. Citaat : De Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen heeft de Belgische fiscus gegevens over mogelijke rekeningen met zwart geld bij buitenlandse banken doorgestuurd. Nu afwachten of ze niet te lui zijn er iets mee te doen. Laatst gewijzigd door Henri1 : 6 augustus 2016 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel
Laatst gewijzigd door Henri1 : 6 augustus 2016 om 09:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hoge belastingen zijn het probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen spijtig dat de overheden dit gebruiken om nog meer belastingen te kunnen innen. Degenen die correct belastingen betalen, moeten evenveel blijven betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar het vermeld niet het aantal witte, grijze of zwarte rekeningen. Het gros van buitenlandse rekeningen is niet meer grijs of zwart. Men heeft tegenwoordig buitenlandse rekeningen om andere redenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ambtenaren denken verkeerd dat dit zwart geld is waaraan zij zich kunnen laven om hun "uitgestelde" lonen te consolideren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is toch gewoon het principe van de goede huisvader dat ik niet terug vind in ons beleid. Dus wie is hier de boosdoener?
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of waar denkt u dat de IKEA meubelen worden gemaakt ? Toch niet in Zweden ? Of denk jij dat uw Philips TV nog in Eindhoven wordt gemaakt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En economen zijn het er zonder discussie over eens, dat een gesloten markteconomie geen oplossing is. We zullen efficienter moeten gaan werken, willen we dat IKEA zijn meubelproductie, of Samsung zijn tv productie, naar hier verplaatst. Heeft uiteindelijk weinig met de hebzucht van het kapitaal te maken. Het kapitaal zorgt alleen voor nieuwe evenwichten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .(dubbel)
Laatst gewijzigd door Bob : 6 augustus 2016 om 12:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Aan de overheid een beleid uit te stippelen die ons competitief maakt maar hier doen ze net het omgekeerde met hun torenhoge lasten allerhande. Aan het kapitaal doe je niks, er zijn altijd wel een paar landen in deze wereld die niet vies zijn van investeerders of geld en hun graantje meepikken. Hier doen de sossen en de CVP alsof ze er vies van zijn maar waar er schandalen zijn zitten ze er midden in.
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar helaas is dat niet genoeg om echt door te wegen op Europees of mondiaal niveau. Bijwijlen breekt al eens een stellingname van De Wever door naar Europa, maar eigenlijk nog lang niet genoeg in aantal en in intensiteit. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen de eerste goedkope producten van beetje overal een 35 jaar geleden op onze markt kwamen was dat een zegen.....maar ik wist toen al dat dat als een boemerang zou terugkomen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 augustus 2016 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 augustus 2016 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |