![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is de volgende stap? Priesterwijding + een nieuwe partijkaart bij Beke, for good measure?
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heerlijke tijden toen.
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlamingen herinneren zich ook beter de woorden (èn de betekenis van de woorden) van Jan Jambon in het parlement. De Vlamingen verdraaien die woorden niet zo makkelijk als sommige politieke oplichters. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kwamen die ministers met hun eed uit de kast als belgicist? Of illustreerde dit gewoon de absurditeit van de Belgische constructie? Voor mij was dat het laatste. De franstalige ministers in deze regering vertegenwoordigen slechts 1/4 van hun electoraat. Voor de rest wordt het lot van franstalig België bepaald door Vlamingen wiens beleid ze niet electoraal kunnen afstraffen. Of belonen, zoals in het geval van Jambon. Ook in de vele bestuursraden van het Brusselse labyrinth zijn Vlamingen oververtegenwoordigd. In ruil voor grote jaarlijkse hoeveelheden euro's uit Vlaanderen om het wanbeleid te maskeren. De miljarden euro's die jaarlijks wegvloeien naar Wallonië gebruiken de PS satrapen vooral om hun electoraat arm te houden. Een federale kieskring terug invoeren is een dom idee want daar komen we vandaan, en het is niet voor niets dat we dat afgeschaft hebben. We moeten de fouten van het verleden niet eindeloos blijven herhalen. Dus: splitsen die hap! Het beste dat de Walen kan overkomen is om vanonder het verstikkende PS deken vandaan te komen. In een onafhankelijk Wallonië is het PS liedje uitgezongen. En de vele Waalse Jambon aanhangers bewijzen dat er ook in Wallonië een electoraal potentieel is voor een verstandig beleid. Van het Brussels gewest maken we best een "Brussels DC" voor de EU. En we stellen JC Juncker aan als burgemeester. Die zal wel zorgen dat de restauranthouders niets in de weg gelegd wordt. En tegelijk hebben ze nog steeds een clown aan het hoofd, naar goede traditie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik hou nu eenmaal van lekker eten, drinken en folklore. De gay-parade hoeft dan ook niet echt meer. Brussel zal beter hebben. Nu nog Molenbeek aan Vlaanderen schenken als ultiem cado, YES SIR! You da man
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gezemel van Jambon als reactie op FDW is oplichterij. We worden overstelpt met informatie over hoe er een rode draad loopt van het boek "Mein Kampf" naar de uitroeiingskampen van de nazi's. Er loopt evengoed een draad - rood van het bloed - van de koran naar de oorlogsmisdaden in het kalifaat en het uizichtloze geweld in de rest van het MO. Waarom is het toch zo moeilijk voor pers & politiek om dat in te zien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jambon weet goed genoeg dat de koran vol staat met oproepen om ons niet-moslims te vervolgen, geweld op te plegen en te vermoorden. Maar omdat het volgens hem een heilig boek is eist hij van ons dat we er respect voor hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of domme of debiele of boomvrijer reactie. Pik er eentje uit.
../... Addendum: sorry, 'k was schijnheilig vergeten.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 19 augustus 2016 om 13:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat er een paar mensen dat komen verklaren ? Hebt u een serieuze onderbouwing ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 19 augustus 2016 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want inschattingen maken op lange termijn met hun mohamedaans electoraat dat steeds groeit en 'n bepaald doel voor ogen heeft, is er niet bij. Bewijs dat er geen enkele ook maar enig idee heeft w�*t islam in feite is.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen statement omtrent Jans populariteit in het buitenland gemaakt. Ik kan/moet dus niets serieus onderbouwen. Ik heb enkel een titel van de nieuwswebstie van de bRT gequoot. 't Zij zij dat beweringen maken over de populariteit van hun minister van binnenlandse zaken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een nog veel grovere, èn volledig overbodige, belediging van onze zuiderburen. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |