|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  20 augustus 2016, 07:17 | #21 | |
| Secretaris-Generaal VN |   Absoluut niks. 't Is maar 8jaar mijn professionele specialiteit geweest. Citaat: 

__________________ De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. | |
|   |   | 
|  20 augustus 2016, 08:04 | #22 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 10 oktober 2013 
				 |   | 
|   |   | 
|  20 augustus 2016, 09:00 | #23 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  4 juli 2004 
				 |   Citaat: 
 Het moet naar mijn politieke visie ongeveer zo zijn (maar ik behoud me voor om na beraad daar nog aan te wijzigen, vanzelfsprekend): het is onvermijdelijk dat er geen 100 procent slaagkans bereikt kan worden, hoe spijtig elke individuele uitval ook is. Er zijn nu eenmaal kinderen met een te laag iq, met psychiatrische stoornissen, met gedragsstoornissen, met leermoeilijkheden ... zelfs al moeten die gasten niet allemaal later falen in het leven. . 
				__________________ Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) | |
|   |   | 
|  20 augustus 2016, 09:07 | #24 | |
				 |   Citaat: 
 . 
				__________________ Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) | |
|   |   | 
|  20 augustus 2016, 09:14 | #25 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 17 april 2014 
				 |   Citaat: 
 Bembem ligt ook niet in uw bovenste schuif blijkbaar! 
				__________________ ...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". | |
|   |   | 
|  20 augustus 2016, 10:34 | #26 | 
				 |   Allez, nu terug naar het onderwerp van de draad. Als het Groen Kalf aangeeft dat er mensen zijn die het in hun kop halen om zulke eisen te stellen, hier in Vlaanderen, wat betekent dat dan ? Is dat een symptoom van iets ernstig en moeten we daar iets aan doen/ een boodschap geven/ in 't oog houden ? (en ik wil dat kalf wel prijzen om tenminste dit gezegd te durven hebben) . 
				__________________ Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) | 
|   |   | 
|  20 augustus 2016, 12:17 | #27 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 26 augustus 2004 
				 |   Citaat: 
 Nu moet men mij eens uitleggen hoe een crimineel als Willy Claes die het land bestool en bedroog zich verdienstelijke maakte. | |
|   |   | 
|  20 augustus 2016, 15:43 | #28 | |
| Europees Commissaris Geregistreerd: 15 juni 2013 
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  20 augustus 2016, 15:44 | #29 | 
| Europees Commissaris Geregistreerd: 15 juni 2013 
				 |   | 
|   |   | 
|  20 augustus 2016, 16:38 | #30 | |
				 |   Citaat: 
 . 
|   |   | 
|  20 augustus 2016, 16:43 | #31 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 14 maart 2013 Locatie: Kinshasa aan de Dender 
				 |   Citaat: 
 Echter.... Schoolmeesterkes die zich hautain, denigrerend opstellen naar anderen maar eigenlijk ook maar gewoon omhooggevallen lassers zijn verdienen geen respect. | |
|   |   | 
|  20 augustus 2016, 16:51 | #32 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 13 mei 2005 Locatie: Springfield 
				 |   | 
|   |   | 
|  20 augustus 2016, 17:49 | #33 | |
| Banneling Geregistreerd:  8 augustus 2007 
				 |   Citaat: 
 Sinds hij weet dat ik leerlingen "lassen" heb is hij ervan overtuigd dat ik een leraar lassen ben. Nog een geluk dat ik niet gesproken heb over mijn leerlingen haarzorg of ik was ineens Alberto.  Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 augustus 2016 om 17:49. | |
|   |   | 
|  21 augustus 2016, 10:07 | #34 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 14 maart 2013 Locatie: Kinshasa aan de Dender 
				 |   Probeer er u maar uit te spartelen, schoolmeesterke. | 
|   |   | 
|  21 augustus 2016, 10:58 | #35 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 15 mei 2010 
				 |   Moest men de dop beperken in tijd, en wachtgeld gewoon afschaffen, men zou toch wat beter nadenken voor zijn studies aan te vatten. 
				__________________ “I think we're just gonna kill people that are bringing drugs into our country. We're going to kill them. They're going to be, like, dead." | 
|   |   | 
|  21 augustus 2016, 11:49 | #36 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  3 december 2008 
				 |   Kristof Calfskop volgt hier gewoon de zogenaamde "flinkse lijn" van zijn Sp.a vriendje Crombez. De linkse vriendjes voelen nu ook de electorale neergang nu hun multicul gebrabbel totaal niet meer aanslaat, zelfs niet meer bij hun autochtone aanhang. De linkse partijen bevinden zich nu in een hilarische en onmogelijke spreidstand alwaar ze enerzijds moeten afwijken van hun decennia lang verkondigde dogma's van multicul en het behoud van de stem van de inwijkelingen. | 
|   |   | 
|  21 augustus 2016, 12:05 | #37 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 14 april 2008 
				 |   Citaat: 
 - de Erdogan Boys - de Atlas leeuwen - de zand Berbers - de superieure Koerden - de sharia lovers enz...  | |
|   |   | 
|  21 augustus 2016, 12:16 | #38 | |
| Banneling Geregistreerd:  2 december 2013 
				 |   Citaat: 
 Maar het kan nu te laat zijn, het kwaad is geschied. | |
|   |   | 
|  21 augustus 2016, 12:34 | #39 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  3 januari 2007 
				 |   Citaat: 
 Zonder diploma middelbaar sta je wel erg zwak op de arbeidsmarkt... | |
|   |   | 
|  21 augustus 2016, 12:37 | #40 |