![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Dat is toch het standpunt van onze moslima die hun vrijheid tot onderdrukking van de andere vrouwen die geen burka dragen en dus regelrechte hoeren zijn voor hun mannelijke heersers, verdedigen???
Zijzelf vragen de vrijheid om via hun burka niet voor hoer uitgemaakt te worden... Laatst gewijzigd door marie daenen : 27 augustus 2016 om 12:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom moeten wij nieuwe verorderingen uitvaardigen en waarom voldoet onze huidige wetgeving niet??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Volg de link lees en begrijp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zelfs nog gekkere dingen gelezen.
Dat de boerkini 'n Australische uitvinding is, door 'n westerse vrouw die 't niet meer kon aanzien dat haar "nichtje" (westers?) niet aan haar favoriete sport kon meedoen, dat ze steeds met 'n knalrode training en iets slobberigs bovenaan, zoveel moeite had om mee te sporten etc... Dan vraag ik me af welke lichamelijke beperking dat nichtje (westers?) wel mocht hebben om niet mee te kunnen doen aan haar favoriete sport zonder boerkini, en mèt wel. Dat kon voor mij enkel maar 'n geestelijke beperking zijn nl islam.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Maar ze gaat wel naar de kern...
Wil je misschien dat we nu al wetgeving gaan uitvaardigen voor problemen die zich hier niet voordoen maar die zich zouden kunnen voordoen moesten we een invasie van bosjesmannen krijgen??? De Islam zorgt voor overlast en dus hebben wij alle rechten om tegen die overlast te reageren... Welke Vlaming stoort het dat hij niet in een burka mag rondlopen??? Of wil je dat alle vrijheden van de Vlamingen worden ingekort omdat een bepaalde volksgemeenschap die vrijheden misbruiken om een haatdragende en vrouwendiscriminerende boodschap rond te bazuinen??? Moeten wij ipv het woord burka te gebruiken nu alle Vlamingen verbieden om zich sporadisch te verkleden??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Sterk stuk weer van Doornaert.
Typisch dat jvdb enkel reageert op de aanzet tot discussie van de ts en niet op het stuk zelf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zodra ze één of meerdere eigen politieke partijen zullen hebben en een paar eigen rechtbanken met shariawetgeving zal dat vlug in orde zijn zeker? Onze rechtsstaat zal ze meteen aan hun nieuwe rechten helpen! Democratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan hier maar komen kakelen over de keuzevrijheid van de moslima's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het probleem is dat het niet aan Doornaert is om te bepalen wat die boerkini vertegenwoordigt. de ontwerpster en verkoper bv willen gewoon geld verdienen, de rest interesseert hen niet het is niet aan de overheid om te zeggen wat een klak wel of niet vertegenwoordigt en dan beginnen te verbieden in de jaren 50 wilden heel wat badsteden de bikini verbieden omdat het ook moreel verwerpelijk was. een vrijheid beschermen door ze af te pakken? zo werkt het niet en wil ik in een duikpak op het strand rond lopen dan moet dat kunnen. dan wil ik geen burgemeester die voor mij gaat zeggen wat dat ding voor mij betekent |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wilt u dit omdat u gaat duiken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
wij hebben de vrijheid om zelf te kiezen, als blijkt dat sommige gedwongen worden dan moet je dat aanpakken of die vrouwen aanmoedigen om zich te verzetten gewoon het duikpak verbieden en den verwachten dat het onderliggende probleem/ideologie vanzelf verdwijnt? dan zul je nog heel veel moeten verbieden en eindig je bij een overheid die zegt wat je mag denken, doen en laten en daarin veel te ver gaat. dat is nmm nog een pak erger als een duikpak meningen/visies/godsdiensten/overtuigingen verbieden enkel en alleen omdat ze je niet aanstaan? mij staat de peda ook niet aan, dan maar verbieden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Telkens ik Mia Doornaert bezig zie, neemt mijn afkeer voor de boerka geleidelijk af....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, ze zegt wellicht nogal wat dingen die u wellicht irriteren. Soms willen mensen harde waarheden liever niet horen, dat stoort hen in hun zelfbedrog. "Laat mij maar verder slapen".
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() Kuch, volgt u de politieke situatie een beetje in Turkije?
Laatst gewijzigd door djoebidoebidoe : 27 augustus 2016 om 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is een ongelukkige verdachtmaking. Ik heb ook een hekel aan complottheorieën, maar voor de rest is haar opinie stuk een nagel op de kop.
En qua vorm ook zeer goed. Mia kan zeer goed schrijven, dat mag ook wel eens gezegd worden, los van het feit of ze gelijk heeft of niet. Ik ben een atheist, en u begrijpt toch dat ik gruwel van de opvattingen van Marwan Muhammad? Net zoals Mia zegt bedoelt die man het 'hoogstwaarschijnlijk' goed, maar de weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen. |
![]() |
![]() |