![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() 90 % van de arbeid is tegenwoordig conditionerend.
Laatst gewijzigd door strijkijzer : 8 september 2016 om 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Ik heb nog wat LP 's van straight edge groepen uit de late jaren '80(youth of today en zo),ik hield van de muziek,niet van de levenswijze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() in tienerjaren opgegroeid met sxe/metalcore en de nodige optredens ... luister nog steeds af & toe naar een hc band maar er is veel electro, hip hop, jazz en zelf klassiek tussen geslopen.
![]() over yot gesproken, onlangs Better than a Thousand lp gekocht, re-issue, tien jaar te laat ontdekt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En om dan uiteindelijk (hou u vast!) ook gewoon dood te gaan? Ik zie er het nut niet van in. Als je er vanuit gaat dat je maar over 1 leven beschikt, wil je dat leven dan zo lang mogelijk of zo plezant mogelijk? Doe mij dan het tweede maar.
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Kan de muziek wel pruimen. Wat ik mij wel nog herinner is dat er daar destijds toch wel een enorme hoeveelheid arrogante klootzakskes tussen zaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() ik drink veel te veel, maar ik zie het nut van sxe zijn wel in (of in de volksmond "geheelonthouder" of nog beter "niet drinker/roker").
veel arrogantie op shows merk ik niet als ik een pint vast heb... denk dat eind jaren '90 dat meer was, toen waren er hevige discussies over abortus, homofilie, het tolereren van mensen die drinken in je buurt, met de "hardline" beweging die praktisch dood is. beste wat ik onlangs zag was deze band uit de UK, ze zijn er mee gekapt wel [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kB2LpDffwmQ[/youtube] (riff is trouwens gepikt van Arkangel... een band uit Brussel. Ooit waren ze vegan sxe, nu zijn het pinteliers die vlees eten en leren frakken op podium dragen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Zou het de leeftijd zijn maar een minuut of 10 Uniform Choice,YOT,Gorilla Biscuits of Warzone maakt me nu nerveus.Met de Dead kennedys en zo heb ik dat niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() kan 'k geloven, al die bands hebben anti-racistische teksten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De meeste jeugd-en muzieksubculturen zijn uitvindsels van onze vijanden om ons te verdelen.
Doe daar niet aan mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Gorilla Biscuits' "Start today" heb ik onlangs gekocht. Had de oude weggedaan, en een nieuwe pres van gekocht. Blijft goed.
H20 ook, om in 't melodieuze straatje te blijven. En "Rock for Light" van Bad Brains in Berlijn paar weken terug gekocht.. staan wat klassiekers op (en allemaal zwarten ![]() qua bands die echt zwaar over sxe gaan, Morning Again staat laatste tijd soms op, ookal gaan de teksten over overconsumptie e.d.. Maar veel boeit me ook niet meer... soms eens naar een show van vrienden gaan, al die hc bands in Belgie draaien niet rond sxe meer. Heb vrienden die het nog steeds zijn maar ik hoor hen nooit preken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik was een jaar of 16 en Gorilla Biscuits speelde op een zondag in Kortrijk,helaas meemee en peepee waren 50 jaar getrouwd en der was geen lievemoederen aan,ik moest met de familie gaan eten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |