![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, voor hen zijn wij dan ook hun personeel. En als ge niet akkoord zijt, verzinnen ze wel iets om je van racisme te betichten.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 9 september 2016 om 17:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Is dat uw mening of deze van de auteur van deze schrijfsels?
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 9 september 2016 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() en nu nog eens braken ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ik hem wel heb begrepen. Het zijn net zo goed de moslimgeobsedeerden die ervoor zorgen dat er op dagelijkse basis iets over de islam in de media verschijnt.
Fanatieke moslims en fanatieke islamhaters zijn perfecte bondgenoten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien mohamedaanhangers zich zouden weten gedragen, ophouden met zeuren, eisen, opdringen, provoceren, aanslagen plegen, aanranden, verkrachten, obscurantisme, criminele feiten plegen, gevangenissen overbevolken ea fratsen, kortom geen reden noch aanleiding gaven om elke dag opnieuw - meest negatief - in de media te verschijnen, zou er geen kat in hen geïnteresseerd zijn, net zomin als er over om 't even welke andere groep allochtonen/immigranten/minderheden/anders- of niet gelovigen gesproken wordt. En d�*t is de essentie van de OP. Of wacht. Er m�*g niet over de atrociteiten van mohamedaanhangers gesproken worden? Laten we er toch in vredesnaam over zwijgen, dan verdwijnen die smeerlapperijen vanzelf wel. Want 't aanklagen, 't niet langer tolereren maakt je exact hetzelfde als de overlastbezorgers?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 9 september 2016 om 23:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die stoppen gewoon niet of men zal harde middelen moeten gebruiken.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is dat ook mijn mening. Over het waarom dat ze zich zo permitteren om te zagen, kunnen we nog discuteren. Volgens mij komt dat grotendeels omdat groensels en sossen het hen influisteren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Overal moslims. Daar drink ik een glaasje fris op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Ze gaan de noodtoestand kunnen uitroepen en alle propaganda verbieden ja nu zijn we héél weg ..................................
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat de Nederlandse Edith Schippers perfect verwoord welk het verschil is tussen haar en dat blonde geval in Nederland; idem dito voor het verschil tussen de nva en de bende van de coiffeur.
Uit De Standaard van enkele dagen terug: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor de zoveelste keer weer een hoop holle woorden. 'Lik op stuk geven' wat moeten wij daaronder verstaan?
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |