![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Zeg dat je geëngageerd bent voor een goed doel, maar doe wel eerst het nodige opzoekingswerk, want ze zal vragen stellen! Met honden gaan wandelen die in het asiel zitten, doet het goed.
En vegetarisch eten hé. En je zal misschien naar de cinema moeten om haar binnen te doen (zorg dat je niet in slâap valt, want dan kunnen ze heel kwaad worden, dat heb ik uit ervaring, daarom mijd ik de cinema, maar linkse vrouwen zijn daar zot van dus je kan beter zeggen dat je het ook graag doet ook al zit je daar tussen allemaal stinkende linksen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- Een vlinderdas dragen - In een discussie over racisme proberen vóór haar over Hitler te beginnen (een uitdaging, ik weet het) - Uw afval sorteren, niet enkel PMD/GFT/REST maar ook papier karton, folie, metaal, hout, piepschuim, harde en zachte kunststoffen, KGA, ... Als het gelukt is kan je haar best links laten liggen (daar was ze toch al)
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Een gat is een gat, en den boer sprong op zijn varken.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Harige moslimpikken - Gigantische negerlullen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze liet zich gezellig sociaal gangbangen door een afrikaanse bende. Die kerels staken zonder zeveren 3 pikken tegelijk in haar kont. Ze pompten haar darmen aan stukken. En op het einde zei ze "dank u". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() als ik tegen een vrouw linkse praat uitsla op cafe (wat amper gebeurd, ik probeer m'n politieke muil te gaan als ik uitga) staat ze ongeïnteresseerd te kijken, of is de kans groot dat ik 'n apolitieke tot rechts-populistische repliek ga krijgen.
Ergste repliek is wel: "ze zijn allemaal hetzelfde, iedereen die in de politiek zit". Denk es na mens. Laatst gewijzigd door Tamam : 17 september 2016 om 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Volgens mij hebben jullie het over dezelfde vrouw en zijn jullie de twee neo nazies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik een neo nazi zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe weet je dat? Moest jij het zaad opkuisen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iig, een linkse vrouw met een rechtse in bed dat heet liefdadigheid.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze functioneren op hormonen en emotie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel jupiler heb je al binnen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Kijk, dit is de reactie van een gemiddelde vrouw op iemand die over politiek aan het praten is. Dit is tevens ook de reactie die een vrouw hoort te geven: het maakt de idioot die tegen een vrouw over politiek begon te praten duidelijk dat hij verkeerd bezig is. Laatst gewijzigd door Thuleander : 17 september 2016 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |