![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je zit ze dus vanuit je ivoren toren uit te lachen ofzo? Weerleg liever eens hun argumenten en verlaat de hypocriete kudde. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Banneling
|
Waarom zou ik mij bezighouden met een marginaal partijtje dat buiten elk regeerakkoord is gekieperd, geplunderd is qua leden door N-VA, en geleid is door een poepjanet met Turkse roots?
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Demper zou zich met enorm veel graagte en enthousiasme door iedereen en in het openbaar in zijn hol laten buffelen. Dat is duidelijk af te leiden uit zijn talrijke reacties in dit homofiele topic.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
O, ik meende dat er wel degelijk een vraag gesteld werd in de openingspost.
Wel niet gericht aan centrum-rechtse flaminganten. Ik wil mij verontschuldigen en ben bereid tot een schadevergoeding en boetedoening. Vergeeft u mij ? Want zoniet, dan ga ik geweld gebruiken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Banneling
|
dubbel
Laatst gewijzigd door Carmagnole : 17 september 2016 om 18:15. |
|