![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Liesbeth Verhaert. Schepen van financiën, sport, toerisme en cultuur. Foto genomen op het WK-buikschuiven. Of ze meeschoof weet ik niet.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha, ik weet haar naam terug (hierna selecteren): Fokje Zelf
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() De Libro is er precies niet trots op...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had beter "neen" geantwoord in deze draad. Ik heb het nog nooit met een politicus gedaan, wel met een politica. En de identiteit van de dame te grabbel gooien doe ik niet.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 22 september 2016 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb je zelf op je geweten, gij tjeef:
![]() EDIT: Dan was ik dit bericht nog vergeten ![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 22 september 2016 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() Jos Uyttebroek (ik verzin het niet), 1e schepen van Diest.
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al goed dat hij geen "Piet" heet.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() ![]() allez steekt dat weg Jos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bart Julliams,schepen van dierenwelzijn, opent de eerste hondenwei in de gemeente.
N-VA, De kracht van verandering. En van hondenkeutels.
Laatst gewijzigd door koe de poing : 22 september 2016 om 17:48. |
![]() |
![]() |