![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Woorden van mijn schoonzus uit Roeselare. Ik kon het niet geloven en dacht ook aan Kortrijk.
Nee, het blijkt echt Roeselare te zijn.
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() De Spil? Wat is dat? Ik ken Roeselare niet.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gebed
Heer, geef Ons heden ons dagelijks brood liefst met wat strooikaas of een plak worst nou vooruit: jam mag ook
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verzoeking.
En leidt ons niet in verzoeking. Niet door een tiet of een blote kont noch door een schone vrouw Gij zult zulks niet doen, Heer Zoals ik U al zo vaak heb gezegd. Amen
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geraspte kaas, schelleke saucisse, allez en confituur dus. Sowwy Harrie'tje, kon het niet laten. Het is een grapjeuh! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Lord, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of those people I had to kill because they pissed me off!"
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gaat er bij de Hollander in als zoete koek, en ook dat kan nog op het brood....met name de speculaas. En de patattekes apart in een zakje. Zelfs de Heer kan daar van smullen.... ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even not for your own mind. And will be there, written on your own forehead.
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heer (of zou U ene Dame kunnen zijn?)
Moge Uw koninkrijk komen, zowel op aarde als in de hemelen. Ik raad U aan daarvoor mijn atoomtheorie eens te lezen anders komt er niks van terecht. Amen
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() God almachtig en zijn schone aantrekkelijke Godin.
Moge Uwe koninkrijk komen voor de komende 5 miljard jaren vóór wij door de opzwellende zon zullen branden tot de hel moge Uwe heiligheid zo goed zijn ons reeds voordien te redden door de ruimtevaart naar verre sterren en planeten om het daar beter te hebben dan hier Amen
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Laatste Oordeel
nog een klein verzoek aan de Here Jezus zijne Vader te bewegen af te zien van het laatste oordeel de gehele aarde en mensheid onder te doen gaan in vuur en hel. Ik weet wel dat dit al reeds vanaf den beginne is besloten maar het zou toch een kleinigheid moeten zijn voor de almachtige Vader dit te schrappen en de mensheid te vergeven want ze konden niets anders doen dan Gods Wil zodat ze nog steeds onschuldig als schaapjes zijn bèèè..... dank U wel ![]()
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heilige God en zalige Godin
Wil ik U vragen slechts een kleinigheid ook voor mijzelve maar niet alleen daar ik toch voor de wereld zoveel goeds heb voorbereid dat U mij wat extra geld moge geve voor een Dame van lichte zede ![]() daar een echtgenote zoveel méér kost óók aan narigheid en onwilligheid hoop ik bij deze dat U mij wilt vergeven voor mijn slechtigheid kruis van het leven en mij van harte wilt steunen op mijn weg door de zoete zaligheid om aardse lasten beter te kunnen dragen tot de voleinding der dagen opdat mijn ziel die nu nog tot de onderwereld neigt Uwe dochter dus tot de zevende hemel der Liefde stijgt Amen
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een klein vraagje.
Heer, hoe is het met Uzelve gesteld? Voelt U zich nog wel goed? Ik bedoel: als niemand meer in U wil geloven. Dat lijkt mij toch niet zo leuk te zijn. Mocht ik iets voor U kunnen doen. Schaam U niet. En laat het mij gerust weten.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heer en Dame in de hemel.
Vandaag wil ik even niet aan mezelf denken maar wil gaarne bidden voor alle mensen op deez' aard dat het hen wel moge gaan aan voedsel, kleding en onderdak en alles wat ze verder nodig hebben om gelukkig te zijn amen ![]()
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag gaat mijn gebed uit naar alle forumleden:
Moge zij gelukkig zijn en vele mooie posten schrijven origineel en ook geestig bovendien en elkaar niet al teveel in de haren vliegen noch elkander haten maar in liefde en vrede en begrip voor elkander samen gaan Amen
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag een speciaal gebed voor Peche
tot de nog onbekende God die ook nog wel eens de Duivel zou kunnen zijn Moge Peche zich ontworstelen uit zijne slechte dagelijkse gewoontes en zijne trauma's uit het verleden zijner jeugd en zijn narcisme uitstralen tot een licht voor de medemens en zijn boek beroemd gepubliceerd moge zijn Amen
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gebed tot den Hoge:
dat de mensen bewust moge worde eeuwig en oneindig te zijn net als U Heer Hoge zonder dat U boos nijdig en jaloers hen neer zal slaan tot slechts wormen in de aarde
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar blijf je het halen Harrie?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik rook niet meer, ik blow niet meer en ik drink niet meer. Zoiets komt altijd met grote tribulatie, maar het kwaad is geschied. Ik kan vooruit in het licht marcheren en heb God (denk ik) gevonden. Ik moest mij gewoon maar herinneren aan mijn kindertijd waarin ik Jezus ervoer. Maar ook aan al die goede mensen die mij inspireerde, zoals mijn naasten en dierbaren. Ik heb terug contact opgenomen met mijn beste vriend van vroeger en ben stil aan uit mijn hoofd aan het komen. Mijn cirkeltje breidt zich weer uit. De rook is rond mijn hoofd verdwenen en ik zie echt heel helder en klaar. Mijn boek, daar heb ik vannacht aan gewerkt. Maar ik moet eerst de transformatie voltooien. Deze maand stond centraal rond mijn verslavingen. Het is nog maar de 18e dus nu moet ik mijn laatste verslaving aanpakken, internet. Volgende maand, november, ga ik een maandje geen vlees eten en uitsluitend water drinken. rauwe groenten, fruit en noten. In december ben ik dan gereinigd en in januari ga ik me laten dopen en vormen. Ik heb al eens gezegd dat ik dat GA doen, maar nu DOE ik het gewoon en ik ben nog maar enkele stappen van mijn doel verwijderd. Bedankt mij de wijsheid te delen overheen de jaren Harrie. Ik heb U altijd hoog in mijn vaandel gedragen en gerespecteerd. Ik heb U soms bekeken als mentor wanneer je mijn persoonlijk gedrag aansprak en dat waardeer ik enorm. Bedankt Laatst gewijzigd door Peche : 18 oktober 2016 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |