![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() Ik vind dit eigenlijk erg leuk, eerlijk gezegd ![]() Way to go, Skill! (En voor de goede orde: ik weet hiermee helemaal niet of Skill nu voor of tegen die Theo was. Ik kende die kerel trouwens niet voor hij door die fundamentalist werd gedood.) Moet kunnen, folks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik kende die figuur ook niet voor hij overleden was en ik denk dat er zo meerderen zijn. Ik ben trouwen ook niet voor of tegen, ik vind wel dat hij een grote mond opzette en dat men dus ook zo over hem mag praten. Hij doet het op een creatieve manier en ik ook dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ter nagedachtenis van Pim ajuin, ook een liedje:
[size=6]FLATER !!![/size] Destructief Skill gerief Lyrics Original Song: Snoop - Murder Was the Case (Remix) [helicopter] ”Goedenavond, dit is Siegfried Bracke, live vanuit Rotterdam! Op de plaats van een mysterische moord. Volgens bepaalde bronnen is pseudopoliticus Pim Fortuyn neergeschoten. We hebben nog geen concrete informatie op dit moment.” [bliksem en donder] [helicopter] Ik kijk rond, naar dit land. Het volk begint te trippen, wordt irritant en arrogant! De binnenlandse temperatuur daalt. Ze rillen en ze trillen, hun verstand dwaalt. Ik zie ‘Pimp Pim’ al afkomen. Compleet aan de trip, met een vrouwenslip, lopend dromen. Fuck, hij wil mij ook komen manipuleren. “Maar shit voor hem, ik heb al leren relativeren!” dacht ik, en daar was hij al, de slijmbal. Hij kwam en begon meteen met zijn gebral: Pimp Pim: ”Stem op mij, want alleen ik maak alles beter” Skill: Wat doe jij dan zoveel beter? Pimp Pim: "Alles wat een Hollander verlangt!" Skill: En kan ik dan nog steeds de enige echte Skill blijven? Pimp Pim: "Ik maak jouw leven beter dan jij kan inbeelden of zelfs dromen Dus neem maar rust, schakel over op ‘onbewust’ Stem op mij, jongen" Skill: Ik zal op je stemmen! [size=3]Flater ... !!![/size] " Een flater was zijn stunt die gans misliep " [2X] En weg is hij, ik ben terug alleen. Ik stemde dus als een getemde mus met m’n verstand ver heen. Ik ging alles zelfs helemaal geloven, hoe lomp, Waarmee ze me bedrogen en voorlogen, complete afgestompt! Ik kan, meehuilen met de wolven, want dan, behoor ik tot de echte adolfen! En alles wat Pimp Pim zei, werd beantwoord met Nederlandse golven* Pimp Pim werd zeker verkozen tot president, man, Met zijn pooierpraatjes, en zijn zombie-achterban. Overal heb je nu verbleekte nederlanders, en overal flikkencontrol. Alles volgens protocol, weg met de L-O-L ! Pimp Pim: "Onthou aan wie je met je stem hebt geëerd! Want als je mij niet volgt, wordt jij ook gedeporteerd!” Eén ”KLIK”, en ik heb terug mijn heldere blik Niet meer afgestompt en niet meer getikt! Ik voel geen schrik, de deksel gaat van de pan Er kan gebeuren wat gebeuren kan, volgens mijn plan (check it out) ! Nu ik wakker ben, uit mijn winterslaap Ben ik niet meer, dat makke Hollands schaap! Ik besef het pas, mijn stem was een flater Ik moest wakker worden, nog voor de kater! No mo’ ego, middelvinger of groot kwaken. Pimke zit in dromenland en hij wil maar niet ontwaken. De grond begint onder zijn voeten te kraken. Laat ‘em gaan, ik ga staken! Ik zal ‘em mat schaken! Yo! Zo stop ik de show, fucking pro deo ho! Want ik ben de enige échte Skill-a-kill-o! Net nu loop ik hem weer tegen het lijf, helemaal uitgedost als een advocatensletwijf! De pimp, compleet KO, met gecrashte hardeschijf. hij verstijft als ik voor hen sta, nu loopt hij mij als een volgeling na. Diep in de nacht misleid ik hem door donkere stegen Maar goed, net als Robin Hood ga ik een misdrijf plegen Het kruisen van onze wegen was duidelijk voorbestemd Want door wakker te worden, zie ik dat hij mij had platgetemd! Nu zit hij onder het zand. Want zoals je wel had verwacht, kickte ik hem naar het geestige egotripland! Flater ... !!! "Een flater was zijn stunt die gans misliep " [4X] (*Eigen hollandse versie van de Mexican wave) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() @ Skill; Geweldig!! Prachtige rijmen, mooi geschreven.
![]() @ Wreker;Jampie;rom;Knuppel;werkslaaf.... en de rest van dat verzuurde groepje: SHAME ON YOU!!! ![]() Lullen en bleten en jammeren over "vrije meningsuiting", maar de eerste die iets neerpent -wat bovendien proza is, vergeleken met hun eigen schrijsels- dat hun niet aanstaat, zit het er tegen. Weet je wat? Als je Skill tòch zo graag op z'n plaats wil zetten en als je tòch zoveel respect voor Van Gogh verwacht, schrijf dan zèlf maar eens een afscheidsgedicht. En wat betreft Van Gogh zelf, die zou zonder enige twijfel Skill bijstaan in deze discussie en zou hem bovendien complimenteren met z'n prachtige en geestige rijm. Dat gejank van jullie tegen de moderator doet me trouwens denken aan een stelletje kleuters op de speelplaats. "Juffrooooooooooooooouw, den Skill heeft lelijke dingen tegen mij gezeeeeeeeeeeeeeeeegd!!! Mweuuuuuuuuuuu!!"
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 5 november 2004 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() 'k zou het in het quote archief zetten maar buiten de context gaat niemand het snappen ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
" Proza, VERGELEKEN MET WAT ZIJ HIER NEERPENNEN." Of bent gij ook zo ene waar ge alles 3 keer moet tegen uitleggen?? ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 5 november 2004 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() no comment. Smoor nog wat, dat is goed voor de hersenen ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 6 november 2004 om 00:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is best leuk om te maken hoor en niet zo moeilijk eigenlijk. De laatste zin van jou vind ik trouwens ook best wel leuk (én juist!). Tussen uw reactie op deze topic en mijn antwoord nu, zie je daar een schoolvoorbeeld van. ![]() Maar zulke reacties kan je wel verwachten als je geen blad voor de mond neemt, Theo kan dat weten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik geloof dat je wel doorhad wat de bedoeling was van de vergelijking? Toch?
![]() |