![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inhoudelijk valt er natuurlijk weinig over te zeggen. Qua schrijfstijl probeer je intelligent over te komen met bombastische volzinnen. Het komt geforceerd over en nodigt alvast niet uit tot verder lezen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Bedankt voor je eerlijkheid.
Probeer ik intelligent over te komen? Dat was zeker niet de bedoeling. Ik wil begrijpbaar voor iedereen overkomen omdat mijn doelpubliek meestal met een dichtgeramde geest kampt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Arm schaap.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik duim alvast mee!! Je schrijfstijl is zeker niet slecht en je draft van het eerste indien je dat wat herwerkt - door meer synoniemen te gebruiken, kan zeker iets worden. Ik heb op Amazon zitten kijken en vertaling naar het Engels is een must voor wie iets in auto-edition doet... Want die Amerikanen maken daar echt geen onderscheid in, die lezen met enthousiasme zelf-gepubliceerde auteurs (in tegenstelling tot deze contreien waar men nog wat achter loopt op dat vlak). Mits een catchy titel kan dat van jou zeker aanslaan... Ik dacht bvb. aan "My space cake years"... XD!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat me eveneens jaloers maakt is dat die Andrews blijkbaar aan een filmproject bezig is, yep Hollywood noticed him... Meh why not me?!...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beurk, ik was beter door een Amerikaans koppel geadopteerd, nu gaat m'n talent misschien onopgemerkt voorbij aan the world... boehoehoe!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben op de vlucht geslaan, ik ben in de goot beland en ik ben er weer uit geraakt. Daartussen vulde ik bijna iedere rol in die een mens kan invullen. Ik kan mij verplaatsen in velen. ALLES om een perfect boek samen te vatten, doch lukt het mij maar niet. Ik krijg het niet in woorden. Dat is mijn beperking. Laatst gewijzigd door Peche : 14 oktober 2016 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als steuntrekker mag je niets bijverdienen zonder toestemming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
-wat is de link tussen 'vrije val' en 'van chaos naar orde' ... visueel lijkt me die beweging eerder omgekeerd -wat betekent 'vanuit mijn optiek' ... denk niet dat dit Nederlands is -'dan ik openbaar bekend maak' ... ouwbollig taalgebruik ipv : dan ik openbaar, dan ik bekend maak, dan ik schrijf? -'mijn onderliggende factoren' : je bedoelt wellicht 'de onderliggende factoren achter mijn gebruik' ? -de gebruikssporen die mij vervormdeN... -'wou' is niet fout, en ik vind t zelfs mooier, maar ik zou je toch 'wilde' aanraden. -(h)erkende ... schrijf herkende én erkende, je schrijft geen krantenartikel. -'zwoor' zie wou -kies één tijd, ik raad je de TT aan voor heel je tekst, dat brengt je lezer dichter bij je verhaal. ik ben te streng voor mezelf en te perfectionistisch ingesteld om een boek schrijven tot een goed eind te kunnen brengen...slechts één van de punten waaraan ik nog veel werk heb. ik ben te slecht in redactiewerk om gelijk wie te kunnen bijstaan bij t schrijven van een boek ik ben te vol van mezelf, redactie zou bij mij uitlopen in het compleet herschrijven omdat ik mijn eigen verwoording altijd beter zou vinden dan de jouwe... schrijf een boek ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Kijk daar ben ik wat mee. Wat is TT? Tot heden vindt NIEMAND mijn boek goed, dus stop ik er gewoon mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je hebt er ook nog niet aan gewerkt hé ... zijn toch allemaal akkefietjes die je kan fixen ? ps en je vergeet wat je er voor jezelf uit leert en het therapeutische effect. Laatst gewijzigd door Anna List : 14 oktober 2016 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch zou het leuk zijn moest ik hem ook kunnen afwerken met een goede einde. En nog leuker moest ie verkopen en goeie recensies krijgen. Dan heb ik iets bereikt, snapte? |
|
![]() |
![]() |