Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Theo van Gogh
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Theo van Gogh Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent Theo van Gogh terecht.

Discussietools
Oud 5 november 2004, 14:57   #21
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Je hebt gelijk Rafke.
Dank u. 8)
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 5 november 2004, 15:01   #22
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Dank u. 8)
Het doet me plezier dat je mijn statement bevestigt. Benieuwd hoe je AFVALLIGE statement in multkullieland zal onthaald worden ...8)
Spolpoel is offline  
Oud 5 november 2004, 15:03   #23
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het doet me plezier dat je mijn statement bevestigt. Benieuwd hoe je AFVALLIGE statement in multkullieland zal onthaald worden ...8)
Ik denk dat je niet duidelijk gezien hebt w�*t ik precies bevestigde, liefje. Kijk nog eens goed...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 5 november 2004, 15:04   #24
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Het is triest.. absoluut waar. Maar vergeet niet dat Fortuyn door een nederlander werd vermoord. Kortom het was een gek met een motief. Alleen komt dat nu ongelukkig uit dat terrorisme gelinkt wordt aan een bepaalde groep mensen. Was dat niet het geval dan was dit dus idd gewoon een gek met een missie.

Stel je voor dat er iemand een film gaat maken over misbruik van kinderen door katholieke priesters. Goed kans dat er in deze wereld, en in dit land, iemand rondloopt die daar van over de toeren gaat en de maker overhoop steekt. Dan is het ineens iemand die iemand vermoordt en niet iemand met een bepaalde geloofdovertuiging die gelinkt is aan terrorisme. Kortom er wordt iets te dik de nadruk gelegd op het feit dat het een moslim man was imho.
Oud 5 november 2004, 15:08   #25
Joris_Meys
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Komt er gewoon op neer dat dergelijke ingesteldheid van deze soort jongeren hier niet thuis hoort en enkel negatieve gevolgen hebben voor alle anderen, oplossing is dus ook hier, eruit!
INDERDAAD !!!! Die klootzakken terug sturen naar het land waar hij is geboren, de enige rechtgeaarde oplossing.

Pietluttig klein detail : de dader was geboren in... Nederland

en nu?
Oud 5 november 2004, 15:40   #26
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Ach, ik pest je maar wat. Natuurlijk kan het niet dat een enkeling het initiatief op zich gaat nemen om de man te doden. Die man had het recht op een juridische vervolging en het is zijn geluk dat de wetgeving in Europa in zijn voordeel spreekt. Maar bij moslims had hij de doodstraf gekregen, en ik denk dat er weinig moslims zijn (mezelf daarbij inbegrepen) die daar tegen in zouden gaan.

Dat is enkel in uw zandbank landen het geval, ... Hier gaat die vlieger niet op, en als ge daar nie mee kunt leven, moete het dus maar afbollen.

Maar dat schijnen jullie dus maar niet te willen begrijpen.
Herr Flick is offline  
Oud 5 november 2004, 15:44   #27
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ik denk dat je niet duidelijk gezien hebt w�*t ik precies bevestigde, liefje. Kijk nog eens goed...
Schatje, ik besef dat je niet herhaling wil vallen door mijn stelling nogmaals te herhalen en te bevestigen. 8)
Spolpoel is offline  
Oud 5 november 2004, 15:46   #28
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joris_Meys
INDERDAAD !!!! Die klootzakken terug sturen naar het land waar hij is geboren, de enige rechtgeaarde oplossing.

Pietluttig klein detail : de dader was geboren in... Nederland

en nu?
Terug naar land van zijn grootste supporters, zijn ouders. Dat bespaart ook een hoop jaarlijks wederkerende vakantiekosten voor hen uit.
Spolpoel is offline  
Oud 5 november 2004, 15:51   #29
Joris_Meys
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Terug naar land van zijn grootste supporters, zijn ouders. Dat bespaart ook een hoop jaarlijks wederkerende vakantiekosten voor hen uit.
ha zo. En ik dan? terug naar Frankrijk, of naar Duitsland? Of mijn grootouders volgen, dan ga ik over vier landen verdeeld moeten worden...
Oud 5 november 2004, 16:02   #30
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ha zo. En ik dan? terug naar Frankrijk, of naar Duitsland? Of mijn grootouders volgen, dan ga ik over vier landen verdeeld moeten worden...

Wel met 4 paarden valt dat wel te regelen.
Herr Flick is offline  
Oud 5 november 2004, 16:05   #31
Joris_Meys
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Wel met 4 paarden valt dat wel te regelen.
Terug naar de middeleeuwen dus. En dan maar zagen dat moslims zo'n achterlijke cultuur hebben
Oud 5 november 2004, 16:18   #32
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Je moet echter wel een laakbare psychische ingesteldheid hebben om dat gedrag van allochtonen goed te willen praten.
Tiens , een vrijemeningsvechter die toch nog iets tegen vrijemeningsuiting is ..
neruda is offline  
Oud 5 november 2004, 16:34   #33
fientje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
?????????????????????????????????????????????????? ????????????????????

Ach, 't is Protsmoel maar... dat verklaart alles...
fientje is offline  
Oud 5 november 2004, 16:41   #34
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

dat portret zal er niet lang staan zo'n provocatie
Dixie is offline  
Oud 5 november 2004, 17:02   #35
fientje
Banneling

Standaard

te weinig hersencelletjes turkske of te lange islamtenen om de teksten van spolspoel te begrijpen?Doorgaans vind ik die teksten heel to the point,sarcastisch en met humor geschreven.Hoe bizar toch dat die multicullies heel begripvol zijn voor barbaarse praktijken(keeloversnijden van iemand die voor zijn mening uitkomt)van een achtelijke islamideologie, maar geshokeerd zijn als iemand zijn vrije mening uit die niet strookt met de hunne.
fientje is offline  
Oud 5 november 2004, 17:18   #36
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fientje
te weinig hersencelletjes turkske of te lange islamtenen om de teksten van spolspoel te begrijpen?
Als ik eerlijk moet zijn: ik wijt het aan een teveel aan hersenen, een meer dan gemiddeld geheugen, een teveel aan rationaliteit, kortom alle zaken die van mij een intelligentere mens maken dan de doorsnee homo sapiens.

Citaat:
Doorgaans vind ik die teksten heel to the point,sarcastisch en met humor geschreven.
Ik kan me dat best voorstellen. Er zijn ook mensen die van pis- en kakseks houden.

Citaat:
Hoe bizar toch dat die multicullies heel begripvol zijn voor barbaarse praktijken(keeloversnijden van iemand die voor zijn mening uitkomt)van een achtelijke islamideologie, maar geshokeerd zijn als iemand zijn vrije mening uit die niet strookt met de hunne.
Snotsmoels "vrije mening" komt meestal neer op het beledigen ad hominem. Ik hoop niet dat je een "multikullie" moet zijn om de barbaarsheid daarvan in te zien. Maar goed, u mag natuurlijk altijd zélf op zoek gaan teksten van mijn hand waarin ik de moord op Van Gogh ook maar op enige wijze goedpraat. Tot dan heb ik maar één boodschap voor u : fuck off.
Oud 5 november 2004, 17:36   #37
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je moet niet radicaal zijn om iets tegen die man te hebben.
Kijk daar. Onze univeritair geschoolde en gematigde moslima!

Je gaat er dus mee akkoord dat de man die door jouw soortgenoten vermoord werd om zijn mening, nu ook nog eens als dode wordt nagetrapt?

Ik dacht begot dat universitairen meer hersens hadden.

Kom niet klagen als de dag is aangebroken dat jullie de rekening voor jullie godsdienstige 'verdraagzaamheid' wordt gepresenteerd, hé?
Oud 5 november 2004, 17:39   #38
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Terug naar de middeleeuwen dus. En dan maar zagen dat moslims zo'n achterlijke cultuur hebben
Wel aangezien ze een middeleeuwse cultuur hebben moeten we misschien even afdalen tot daar om op die manier met hen te communiceren, al de andere middelen hebben totnogtoe gefaald...

Je moet die middeleeuwers overigens niet onderschatten, de moslims van toen hadden respect en angst voor die kerels met hun slagzwaarden en christelijke methoden om dingen te regelen....

Dus waarom niet hé, ?
Herr Flick is offline  
Oud 5 november 2004, 17:40   #39
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Het is triest.. absoluut waar. Maar vergeet niet dat Fortuyn door een nederlander werd vermoord. Kortom het was een gek met een motief. Alleen komt dat nu ongelukkig uit dat terrorisme gelinkt wordt aan een bepaalde groep mensen. Was dat niet het geval dan was dit dus idd gewoon een gek met een missie.

Stel je voor dat er iemand een film gaat maken over misbruik van kinderen door katholieke priesters. Goed kans dat er in deze wereld, en in dit land, iemand rondloopt die daar van over de toeren gaat en de maker overhoop steekt. Dan is het ineens iemand die iemand vermoordt en niet iemand met een bepaalde geloofdovertuiging die gelinkt is aan terrorisme. Kortom er wordt iets te dik de nadruk gelegd op het feit dat het een moslim man was imho.
De film 'The children of Saint Vincent' niet gezien, zeker?

Wie werd daarvoor vermoord of zelfs maar het leven zuur gemaakt?
Oud 5 november 2004, 17:45   #40
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom dan? Onder een vreemd bestuur is hij toch niks. Hij bepaalt de wetten niet.
Nog niet.
Of nog niet voldoende.
En dat is ook hun bedoeling niet hé, Ibeke?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be