![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Theo van Gogh Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent Theo van Gogh terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 november 2004 om 10:42. |
||
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb mijn onderschrift bewust gekozen want idd...ik heb géén enkele gelijkenis met fundamentalistische moordenaars die hoofdzakelijk door links worden verdedigd. Mijn onderschrift verwijst naar het feit dat ik alles wat ondemocratisch is zal bestrijden, zonder zelf ondemocratisch te zijn. Wanneer echter de fundamentalisten ons de oorlog verklaren, wat ze nu gedaan hebben, verdedig ik mijn volk, mijn geloof en mijn overtuiging tegen al diegenen die wat graag iedere westerse keel willen oversnijden. Die fundi's moeten er onherroepelijk uit zodat wij in het Westen verder kunnen met redelijke mensen die bereid zijn om met ons een echte samenleving op te bouwen. Ik snap u niet Piano...u kiest nog eerder de kant van islamietische moordenaars uit haat tegen het VB, misschien past mijn onderschrift beter bij u...dat is mogelijk!!
En ga eens te rade bij Mimount Bousakla...ook zij verwacht dat er hier moorden zullen gepleegd worden door de door u blijkbaar verdedigbare fundi's, ik vraag mij ag wat erger is...een ideologie van de dood goedpraten uit lafheid of uit ergernis tegen een bepaalde partij!!
Hoe fanatieker men iets bestrijdt hoe meer men gaat lijken op dat wat men bestrijdt. Laatst gewijzigd door Eugene : 5 november 2004 om 10:58. Reden: Tekst is weg |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
_________________________ De laatste foto's uit Fallujah. Moslimvarkens proberen met blote handen familieleden uit platgebombardeerde huizen te graven. De Openbaringen van Flippend Rund, 2917 |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hoe fanatieker men iets bestrijdt hoe meer men gaat lijken op dat wat men bestrijdt. Laatst gewijzigd door Eugene : 5 november 2004 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wedden dat 'm aant janken was gelijk ne kleine toen ze 'm in zn been schoten? ondertussen gaan wij natuurlijk lekker door met onze ongezouten mening te geven over geitenneukers en dergelijke. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Lokaal Raadslid
|
![]() [i]"Er zal een Dag komen waarop de ene ziel de andere ziel niets kan baten. Een Dag dat gepaard gaat met verschrikkelijk martellingen en kwellingen. Een Dag dat de onrechtvaardigen[u] afschuwelijke kreten uit hun longen persen. Kreten, mevrouw Hirshi Ali, die rillingen over iemands rug zullen veroorzaken; dat de haren op de hoofden rechtovereind doet staan. Mensen zullen dronken worden gezien (van angst) terwijl zij niet dronken zijn. ANGST zal op die Grote Dag de atmosfeer vullen:
En wanneer de zielen verenigd worden. En wanneer het levend begraven meisje ondervraagd wordt. Voor welke zonde zij gedood werd. En wanneer de bladen opengeslagen worden. En wanneer de hemel afgestroopt wordt. En wanneer de Djahim (de Hel) ontstoken wordt. En wanneer het Paradijs nabij gebracht wordt. Dan weet een ziel wat zij verricht heeft. (81:1-14) Op die Dag vlucht de mens van zijn broeder. En van zijn moeder en zijn vader. En van zijn vrouw en zijn kinderen. Een ieder van hen zal op die Dag een bezigheid hebben die hem genoeg is. Gezichten (van de ongelovigen) zullen op die Dag met stof bedekt zijn. En een duisternis zal hen omhullen. Zij zijn degenen die de zondige ongelovigen zijn (80:34-42)" Hij is dus helemaal niet alleen, deze teksten verschijnen overal. "U als ongelovige extremist gelooft natuurlijk niet in de bovenstaande beschreven scène. Voor u is het bovenstaande slechts een verzonnen dramatisch stukje uit een Boek zoals velen. " Het is dus nog niet te laat. Maar het scheelt niet veel meer. Op een bepaalde dag gaan wij perplex staan van hoe vlot een onbewapend volkje kan vermoord worden door een beperkt aantal eensgezinde personen. Denk aan Darfour. En nu terug aan België. "Ik weet zeker dat jij, O Amerika, ten onder gaat." "Ik weet zeker dat jij, O Europa, ten onder gaat." "Ik weet zeker dat jij, O Nederland, ten onder gaat." "Ik weet zeker dat jij, O Hirshi Ali, ten onder gaat." "Ik weet zeker dat jij, O ongelovige fundamentalist, ten onder gaat." Iedereen die geen goede reden heeft om hier te blijven moet weg. |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik kan er alleen niet goed tegen dat als een gematigde moslim iets zegt, dat de extremistische Vlamingen dan komen vertellen dat dat allemaal schijn is naar de buitenwereld toe, en dat alle moslims dezelfde fanatiekelingen zijn. Gelukkig zijn er ook VB-ers wiens ogen opengaan. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#38 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
|
![]() |