![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, men lult liever over Trump die niks nieuws te vertellen heeft.
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vrouw
de vrouw is er om haar dijen te spreiden te neuken en baby's te baren en een huissloof bovendien haar man te behagen maar soms kan ze heel mooi zingen als een sopraan tot in de hemelen zo hoog en dan is zij de lieveling van onze Heer
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kut.
Gaat de kut open en dicht ligt daarin een geheim besloten zich openbarende in een gedicht door te stoten door te dringen in het heilige der heiligen waar de engelen zingen het schone lied der geiligen het eeuwige verbond de tien geboden doende kond' de driftige noden 1 - Heb Uw vrouw lief bovenal. 2 - dat Gij schone beelden van haar maken zal. 3 - Zij is de enig ware Godin. 4 - zeg: ik ook hare kinderen bemin. 5 - aan haar de sabbatsrust zult wijden. 6 - en hare ziel daarbij zult verblijden. 7 - en gij niet tegen haar zult liegen. 8 - noch met een ander bedriegen. 9 - haar ook niet verkracht. 10 - maar haar lichaam heiligt met uw geslacht.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat mijn gedicht niet al te lang is voor de geachte forumleden.
En dat er hier en daar een koetje of kalfje moge zijn, ijverig of nieuwsgierig genoeg het tot het einde door te lezen en een traan te laten..... ![]() De duivel in de donkere nacht sluipt de man rond het huis de storm zwiept de takken in 't gezicht terwijl de regen tegen de ruiten klettert en binnen zit ene vrouw behaaglijk bij het vuur haar gezicht in het licht en hij begerig verlangend pijnlijk innerlijk verwond door haar afgewezen zijn neus tegen het raam aandrukt naar binnen dringt haar in het vuur werpt en verkracht en beiden sterven een smartelijke dood en verbranden in het licht... vele jaren later is het huis vervallen en op de plaats van het vuur een boom uit de grond is opgeschoten machtig, groot en dik is zijn stam in het midden waarvan hoe het kan is een wonder de duivel onbeschaamd staat te lachen terwijl vóór hem een moeder met in haar armen haar kind aan de borst stilletjes zit te wenen
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absurdum est.
De ware dichter dicht niet en de ware schilder schildert niet neen: de ware dichter schildert en de ware schilder dicht terwijl de mier door de olifant wordt verpletterd en de leeuwerik zijn viool tevoorschijn haalt wie heeft de zee zijn branding gegeven? en tot genoegen van de oneindigheid loop ik van Den Helder naar Bakkum over het strand aan de rand van de oceaan van de nacht tot de morgenstond dat was dan toen ik nog jong was en de hoop zich had verzameld verder te willen gaan en uiteen spatte in 12 krijsende meeuwen waar kwam dit alles vandaan?
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De heilige geest.
het universum is Gods werkelijkheid zijn bestaan als oneindig vele microwezentjes te zijn aldus heeft Hij zichzelve geschapen in alle eeuwigheid en oneindigheid de heilige geest te zijn
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() error: in verkeerde draad gepost.
Laatst gewijzigd door eno2 : 14 december 2016 om 15:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verloren paradijs.
zeven dagen zwierf ik in de woestijn slecht de eenzaamheid was mijn in de eindeloosheid van het gele zand God, waar ben ik toch beland? geen enkele oase om mijn dorst naar het verloren paradijs uit te kunnen razen slechts een kruis was mijn tehuis "God, mijn God... waarom hebt Gij Mij verlaten?" "Ik ben hier", roept de goede Heer van boven: "Hebt Gij dat nog steeds niet in de gaten?"
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het eeuwige licht.
Het sneeuwt dat het giet. Terwijl de zon om mijn oren waait. Hoe vaak heb ik niet gezeid: "Gij begrijpt het allemaal, maar Gij ziet het niet: hoe het eeuwige licht voor U staat".
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Arend
De Heilige Geest is als een arend die uit de hoge hoogte naar beneden loert om dan plotseling pijlsnel naar beneden te schieten om een prooi te grijpen en daarmede zijn jongen voert aldus zal geschieden dat Gij Uw offer vrijwillig brengt of dat de Heilige Geest zelf dag en uur beslist
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haan en kip
ik is mijn pik het is mijn haantje het is mijn kraantje overal pis ik zaadjes komt de kip pik pik pik pikt al mijn zaadjes roept de kip: tok tok tok en legt een ei roept de haan: kukeleku haantje pik haantje pik mijn pik ben ik.... ![]()