![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
teveel mannelijke trienen in de europese politiek
|
|
|
#22 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Turkije is bij mijn weten geen Europa en zal er best ook nooit mogen tot toetreden als we de EU een klein beetje van een hoop miserie willen gespaard houden. Een 'deftige' reactie op zijn dreigingen naar de EU toe zou best zijn van alle Turken die hier te pas of te oppas al rondzweven terug huiswaarts te sturen, de grenzen nog zwaarder te gaan bewaken en last but not least al de miljarden die men Turkije alsook Griekenland heeft toegeschoven terug te eisen. Maar daar zal men naar alle waarschijnlijkheid met geen woord over reppen. Turkije mag NOOIT lid worden van de EU Dat men met bepaalde landen handel drijft nog tot daartoe maar dat wil niet zeggen dat ze allemaal hun onderdanen (meestal diegenen waar ze zelf graag vanaf zijn) op de EU zijn/haar nek moet zwieren. De 'Paard van Troje' menners mag men eruit zetten en hun leiders moeten hard aan gepakt worden. Ok, ok ... wishful thinking of net niet?¿
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bewust schreef ik 'wegschenken' want ik stelde hier op het forum al meermaals de vraag wanneer Turkije/Griekenland die gelden terug gaan betalen?? Of zijn die al kwijtgescholden? Heeft België ook niet 'enkele' miljarden nodig denk ik dan? Waarschijnlijk zijn wij te verlegen om die te 'vragen' aan de EU.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 november 2016 om 20:12. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Europees Commissaris
|
Je weet toch dat de Europese commissie onder leiding van Juncker niets durft te doen tegen Turkije. Ze blijven misplaatst mild voor Erdogan en de reden is dat hij dreigt om de deuren terug open te zetten. Mocht dat gebeuren, dan is het over en uit voor Angela Merkel die de architecte is van deze deal. Juncker en Merkel schijten momenteel dus letterlijk in hun broek zoals echt angsthazen en Erdogan trekt zich niks aan van deze bende tamme en volgzame konijnen.
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 25 november 2016 om 20:23. |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou zeggen : schiet niet op de verkeerde beleidsverantwoordelijke. |
|