![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Peche, nie zeveren hè.
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het is de verkeerde "flow". Het is de verkeerde strijd. Het gaat om "zijn". Wie BEN ik? Laat mij zijn en geef mij verdekke mijn vleugels terug }-) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft nog maar net bedacht om een boek te schrijven. Nu nog de rest.
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schijf een telefoonboek
Die zie je niet veel meer
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal u wat voorbeelden geven van de reacties van proeflezers. Je beschrijft teveel. Je zou wat meer moeten beschrijven. Ik heb het verhaal in één keer uitgelezen, ik kon niet stoppen. Ik geraak niet verder dan het eerste blad, het is onleesbaar. Je moet minder uitroeptekens gebruiken. Je moet meer uitroeptekens gebruiken.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een zeer goede zelfs. Lees die eens eerst en kijk of je het nog beter kan.... ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem aan, dat dit voor de één vanzelf gaat en de andere daar hard moet voor werken. Tips en trucs komen soms maar pas te voorschijn a.d.h. van voorbeelden. Maar ik wens je in elk geval veel succes.
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles en iedereen heeft altijd pro en contra's. Het begint altijd met meer contra's. Naarmate succes of roem, veranderen die in pro's.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 18 november 2016 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de roman moet ontroeren hartverscheurend zijn en tot tranen bewogen de ziel bevrijden en zelfs tot krankzinnigheid en nachtmerries leiden om op het laatst als een groot wonder toch nog een happy end te produceren als herhaling van het oerbegin der eeuwige Liefde van Adam en Eva in het paradijs Adam: zalig is de vrucht van Uwe schoot Eva: zalig is het zaad uit Uwe totempaal..... ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enig ware criticus ben jij zelf.
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Weet je, ik ben bang om mijn boek te schrijven. Want het is echt op de next level. Buiten de doos en voorbij gestreefd aan alle huidige kennis.
Het gaat over een jong koppel die echt diep in het konijnenhol gaan. Om dat verhaal af te schrijven moet ik terug in het konijnenhol duiken, en wat zal ik daar vinden? Het heeft eens een speldenkopje in mijn realiteit geprikt en ik ben toen nooit zo bang geweest. Ik ben gaan lopen om de ziel uit mijn lijf te kotsen en moest tegelijk kakken. Maar er was geen ontlopen aan, het is omnipresent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Konijnenkeutels neem ik aan?... ![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een boek over een aspirant schrijver die al twee onafgewerkte schrijfprojecten achter de rug heeft,ondanks veel schrijf-oefeningen op een Vlaams forum, en dan maar bij het Vreemdelingenlegioen gaat......Kort nadat hij in dienst sneuvelt worden zijn onafgewerkte werken gepubliceerd en blijken ze best-sellers te gaan worden waardoor familieleden nog jaren over de rechten kunnen bakkeleien..
Zou dat niet spannend zijn ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 19 november 2016 om 11:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We verstaan dat toch al ?
1) boeken met veel geweld en sex verkopen goed 2) kookboeken verkopen ook goed Wat moet je nog meer weten ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gaat een bestseller worden ! Doen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |