![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het vetgedrukte moet zowat de post van het jaar zijn! En ja, men kan dit linea directa doortrekken tot hier.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Intussen geëdit. Lees dat stukje over werkloosheid en inflatie in de USA eens.
Ik heb een hekel aan mensen die the economist, financial times en Bloomberg lezen maar te dom zijn om enige kritiek op die bladen zelfs maar in overweging te nemen. Bijvoorbeeld of het al dan niet waar is dat de Obama administration werklozen die niet meer betalen om jobs te zoeken uit die werkloosheidscijfers haalt. Het lijkt erop dat die bladen een bekakt statussymbool zijn van mensen die de indruk willen wekken dat ze weten waar ze over praten. Maar als je ze aan de tand voelt over wat ze gelezen hebben, of er een vraag over stelt, blijkt dat ze niet in staat zijn om kritisch te zijn tov wat ze lezen. Een beetje zoals moslims die alles aannemen wat er in de Koran staat, en elke kritiek daarop is automatisch onzin. Gipsy is geen vrijzinnige
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach de gazet werd in stukken gesneden en in het toilet aan een beenhouwershaak gestoken. Het toilet was feitelijk een houten bank en je stront plonsde een paar meter dieper in de beerput. Pissen was gemakkelijker gewoon in de hof. Ik heb het meegemaakt dus wat wilt ge me leren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is aan de kijker om daarin mee te gaan of niet, maar er is niks debiel aan vragen stellen en linken te overwegen tussen historische gebeurtenissen. Zo lang je er geen oordeel over velt. Ontken gerust de kern van een "djoeptjoep" video als je er argumentatie voor hebt, maar jij neemt geen enkele vraag in overweging omdat jij met je economist/ Bloomberg/ FT denkt dat je een monopolie op de waarheid hebt. Jij bent in principe een moslim die de Koran als de absolute waarheid ziet, en elke rationele vorm van kritiek als onzin aan de kant zet omdat jouw Koran (de Financial Times) het woord van "de schepper" is. En niemand mag de schepper in vraag stellen natuurlijk want de schepper heeft altijd gelijk. Net zoals moslims deel jij de zelfde afkeer tav al die "debielen" die zich vragen stellen over jouw heilige boek.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 21 november 2016 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Moet iets zijn wat in de keuken van marie doorgaat als stoverij van Walen en rooien gecombineerd met de barometerstand of zo Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() STORMCLOUDS GATHERING
Citaat:
Een storm komt.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 21 november 2016 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() De storm die in aantocht was ging tussen de VS en de alliantie China/Rusland.
Met Trump als nieuwe president, iemand die weigert om Putin verder te demoniseren, ziet het er een pak rooskleuriger uit. Ben zelf altijd geïnteresseerd in de voorspellingen van James Rickards. Dat nieuwe boek "the road to ruin" ga ik asap aanschaffen
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U kan het best onafhankelijk verifieren. https://youtu.be/jEufZhlS31k Fake news!!
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 22 november 2016 om 00:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het water loopt altijd naar de zee.... Het hemd is nader dan de rok.... Wat je zegt van een ander, ben je zelf... De schilfer in de ogen van een ander zien (en er veel ophef van maken) maar niet de balk in je eigen ogen (en door die ophef over die schilfer alle aandacht van die balk afleiden)... Als de vos de passie preekt.... Niets is gratis... Een gekregen paard mag men vooral niet in de mond kijken... Alles met een dikke korrel zout bekijken... Laatst gewijzigd door marie daenen : 22 november 2016 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |