![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() dien Ben Weyts is ook gene franken Theo hé ...
Laatst gewijzigd door Anna List : 22 november 2016 om 11:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Mijn hond is me meer waard dan de levens van iedereen op dit forum bij elkaar.
Zo vreemd is dat niet. De meest trouwe vriend die een mens zich kan wensen, en dat kunnen we van 90% van de maatschappij helaas niet zeggen. Als ik op een onbewoond eiland zat met 1 lapje vlees en ik moest kiezen tussen mijn hond voeren of een forumlid zoals Gipsy voeren, liet ik Gipsy verhongeren. In feite zou ik hem nog roosteren op een vuurtje zodat mijn hond zeker genoeg vlees had.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge nog een keer lacht met mijn leeftijd, dan begin ik een draad:
"lachen met oude mensen, hoe ziek is dat ?". .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijn oude mensen dan écht zo verzuurd dat ze niet willen mee lachen?
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens hou ik zelf niet van honden en vind een poes veel liever.... ![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Hangt er wat van af, over welk hondenras ging het?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Da's racistisch.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rassen bestaan volgens de Belgische strafwetgeving niet, beter spreekt u over welk 'hondenmerk' het ging.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Ik haat u niet.
Ik ben gewoon totaal onverschillig en ik frons mijn wenkbrauwen bij veel van je standpunten bvb de kwestie rond Johan Bollen. Soms denk ik dat alle haat en frustratie in je posts het gevolg zijn van een tang van een echtgenote of van stress op je werk. Misschien wel allebei. Hopelijk ga je ooit de liefde nog leren kennen
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat Bollen betreft, ik had al niet veel achting voor hem. Ik heb hem zelfs een paar keer in mijn negeerlijst gestoken omdat ik moest kotsen van zijn links gemoraliseer en aanvallen naar mij. Hij was zogezegd vies van geld en had een piek op mensen die wel werken om geld te verdienen. Hij de man die moraal zo hoog in het vaandel voerde en continu de les spelde is dus gepakt voor zijn drug productie en handel in Bolivia. Het meest abjecte dat men zich maar kan indenken, geld verdienen achter drugs en miserie en criminaliteit veroorzaken tussen jonge mensen. Vooral dat zijn doelwit de rijkere discojeugd van La Paz was die zijn drugs en drugpralines van 20€ konden betalen. Wat een afgang voor een moraalridder eerste klas. Veel geld willen verdienen met de ergste criminaliteit. Ik was niet eens verwonderd. |
|
![]() |
![]() |