![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(ik ga enkel je literaire schrijfstijl missen) |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik onthoud toch graag je beste uitspraak op dit forum: "Dewinter is een onnozele aap." ![]()
"De enige reden waarom Hamas bestaat is om Israël te vernietigen en alle Joden ter wereld uit te roeien waar ze zich ook bevinden." Laatst gewijzigd door thePiano : 6 november 2004 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() Geld stinkt eigenlijk ook....
En wat voor de ene stinkt is voor de andere een zalige geur... En wat albino's betreft.. Die zijn eerder zeldzaam... |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() zure kut
![]() is da iets als zuurkool? of is het echt het vrouwelijk geslachtsdeel met een zure bijsmaak? een interessant fenomeen, alleen het feit dat ik nadere toelichting moet missen van uw kant maakt dit euhm...zuur?
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is en blijft een forum waar iedereen zijn gedacht kan zeggen, als je daar moeite mee hebt, ben je zelf niet bepaald democratisch aangelegd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=4]Salut! [/size][size=1]En hopelijk tot nooit meer![/size] Laatst gewijzigd door Maus : 6 november 2004 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij ging van me heen.
Ja, je liet me zo alleen. En waarom, dat wou je niet zeggen. Jij dacht dat ik loog. Dat ik jou steeds bedroog. Ik heb je niets uit kunnen leggen. Waarom, dacht ik toen. Krijg ik nooit meer een zoen. Je hoefde mij echt niet te vrezen. Geen vertrouwen in mij. Waarom wist ik toen niet. Ik heb nu stiekem je dagboek gelezen. Kom terug alsjeblieft. Schat ik heb je zo lief. Wil mijn leven opnieuw met je delen. Zal het glas laten staan. Raak de fles niet meer aan. Wil jou zo graag net als vroeger weer strelen. Ik heb vannacht weer gehuild. Dat ik jou heb geruild. Voor die vrienden waarmee ik ging feesten. Kom terug alsjeblieft vlug, bij mij weer terug. Want ik heb stiekem je dagboek gelezen. Ik loop nu vaak laat. En bezopen op straat. Ik heb geen vrienden waarvan ik kan houden. Daarvan heb ik nu spijt. Ben jou met alles kwijt. Moet voortaan op mezelf vertrouwen. Ik luisterde niet. Naar jouw grote verdriet. Dat heb ik toen echt niet geweten. Je had zorgen om mij. Nee, je was niet meer bij. Ik heb stiekem je dagboek gelezen. Kom terug alsjeblieft. Schat ik heb je zo lief. Wil mijn leven opnieuw met je delen. Zal het glas laten staan. Raak de fles niet meer aan. Wil jou zo graag net als vroeger weer strelen. Ik heb vannacht weer gehuild. Dat ik jou heb geruild. Voor die vrienden waarmee ik ging feesten. Kom terug alsjeblieft vlug, bij mij weer terug. Want ik heb stiekem je dagboek gelezen.
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Wat doet dien topic overigens hier ??? Hoort da ni bij "K & K" ???
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#40 |
Minister
|