![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderw...urenweek.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn vooral de lokale besturen en gewestregeringen die blijven nutteloze functies creëren. De N-VA zit al sinds 2004 in de Vlaamse regering. De federale ambtenaren nemen in aantal af. Stop dus die plaat aub. Enkel een handvol die-hard N-VA acolieten weigeren dit in te zien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zou pas spectaculaire cijfers opleveren. Alleen zou hem dat zijn (en van talloze andere vrome zielen) job kosten Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 december 2016 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() An mij mag alles gerekend worde volgens gebruik, stop met gratis water, stop mt gratis. Gemeentediensten, stop met gratis onder wijs
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 5 december 2016 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn trouwens geen netten meer, maar baronieen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het was omdat elke zure oprisping aanleiding gaf tot een nieuwe zeurdraad met de N-VA als pispaal. Dat werd op de duur niet alleen potsierlijk, maar ook vervelend. Mocht dit allemaal gebundeld geweest zijn in een enkele draad " bvIk heb de pest aan de N-VA" dan zou er niemand zich eraan gestoord hebben terwijl je toch telkens ( 10x per dag als het moet) je ei kwijt kon. Een idee voor de toekomst misschien? Jij content, iedereen content. Een win-win situatie dus.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kritiek is eigen aan een democratie en behoort tot de vrijheid van meningsuiting. Jullie kunnen niet tegen kritiek waardoor je de schuld altijd bij anderen legt. Dit, samen met het weigeren het overheidsbeslag drastisch in te perken, betekent jullie ondergang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij hebben de overheidsvakbonden nog altijd een flink stuk meer verantwoordelijkheid, wat de uit de hand gelopen uitgaven voor de ambtenaren betreft, dan de nva. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() 3-12-2016 De regering-Michel voerde in 2015 en 2016 samen voor 9 miljard euro aan besparingen en nieuwe belastingen door. Maar ondertussen verbeterde de begroting slechts met 600 miljoen euro. http://www.standaard.be/cnt/dmf20161202_02606048 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die vluchtelingen hebben is georganiseerd door de sossen die een website gemaakt hebben waar op stond dat ze allemaal naar belgie moesten komen ipv duitsland, veel beter om te verblijven nee eens serieus: ambtenaren houden veel te veel van hun werk om zichzelf onmisbaar te maken. Daar heb je een baas voor nodig met ruggegraat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar op de vraag "show me the money" die BDW in 2014 aan Paul Magnette stelde en nu als een boemerang terug in het "eigen" gezicht vliegt, GEEN antwoord ! ![]() ![]() ![]() Magnette herinnert zich een veelbesproken debat dat hij in de aanloop naar de verkiezingen van 2014 met De Wever voerde. "Hij riep mij toe: "Wel, waar zijn ze, de miljarden die u heeft bespaard? Show me the money!" Vandaag kaats ik de vraag terug: "Show me the money, Bart."" http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.2687665 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet om een dom knipbeleid te beslissen om uiteindelijk nog slechter uit te komen dan voorheen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit heeft niets met algemeen belang te maken, die mensen zitten met anderhalf been in de doodskist. Dit is alles eruit persen wat er uit te persen valt en dan après nous le déluge. Wij gaan uw hypocrrietenpartij afserveren en in 2019 wordt Karina Dewever vd dop gegooid. Laatst gewijzigd door demonen : 6 december 2016 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij lijkt het dat alle besparingen op de rug van de privé, of nieuwe lasten altijd lukken. De besparingen in efficientie van het overheidsapparaat ,schijnen altijd onuitvoerbaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je neemt bijgevolg een zwaar-verkeerd voorbeeld in het raam van de gratis-politiek. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door demonen : 6 december 2016 om 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |