Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Theo van Gogh
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Theo van Gogh Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent Theo van Gogh terecht.

Discussietools
Oud 8 november 2004, 07:56   #21
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Ja zou kunde bezig blijven e maar ik wilde alleen maar zeggen dat men niet alle moslims als terrorist moet gaan zien
neen maar veel moslims zijn direct op hun pikje getrapt en gebruiken dikwijls geweld... dialoog kennen ze niet ! Dat is ook heel dikwijls in voetbalwedstrijden, uitgangsleven en gewoon op straat ! Je wordt direct versleten als racist bij een tackle, een duwtje bij het dansen en je krijgt de hele meute op je nek, in de metro idem enz...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 8 november 2004, 07:57   #22
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 8 november 2004, 08:10   #23
Ibeke
Burgemeester

Ibeke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
neen maar veel moslims zijn direct op hun pikje getrapt en gebruiken dikwijls geweld... dialoog kennen ze niet ! Dat is ook heel dikwijls in voetbalwedstrijden, uitgangsleven en gewoon op straat ! Je wordt direct versleten als racist bij een tackle, een duwtje bij het dansen en je krijgt de hele meute op je nek, in de metro idem enz...
Dat valt moeilijk te ontkennen, toch zou ik niet spreken van moslims, maar Marokkanen, want die bedoelde je toch?
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline  
Oud 8 november 2004, 08:11   #24
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

De maatschappij is hier zo verzuurd en verzadigd dat mensen niet anders te doen hebben dan paranoide te zijn, vooral IVM terroristen enzo... Die amuseren zich daarmee te pletter, pure sensatie. Maar die sensatie gaat onze westerse ondergang bepalen, die terroristen en islamisten kunnen dat op zich niet klaarspelen. Als ze slim genoeg zijn, spelen ze er op in...
Bhairav is offline  
Oud 8 november 2004, 08:12   #25
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vlaming en fier en zeker niet beschaamd !
Mijn eigen kinderen, mijn familie, mijn vrienden en mijn Vlaanderen eerst... altijd !
VLAAMS BLOK op 13 juni 2004 1.000.000 kiezers voor de Vlaamse Vrije meningsuiting !
FREEDOM OF SPEECH ! FORZA FLANDRIA !
Deze blijft echt wel goed...
Bhairav is offline  
Oud 8 november 2004, 08:25   #26
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Dat valt moeilijk te ontkennen, toch zou ik niet spreken van moslims, maar Marokkanen, want die bedoelde je toch?
De enige moslims die ancapa kent -vanuit de gazetten- zijn Marokkanen. Zou die kretoloog weten dat er ruim 30.000 autochtone moslims bestaan in België? Vlamingen, Walen en Brusselaars die zich ooit tot de islam hebben bekeerd? Ik geloof het nooit en hij zal dat zeker ook nooit geloven. Vandaar ook dat die slogan Eigen Volk Eerst nep is, en in feite betekent: Eigen Ideologie Eerst en de Rest Kop Toe!
Oud 8 november 2004, 08:43   #27
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
De enige moslims die ancapa kent -vanuit de gazetten- zijn Marokkanen. Zou die kretoloog weten dat er ruim 30.000 autochtone moslims bestaan in België? Vlamingen, Walen en Brusselaars die zich ooit tot de islam hebben bekeerd? Ik geloof het nooit en hij zal dat zeker ook nooit geloven. Vandaar ook dat die slogan Eigen Volk Eerst nep is, en in feite betekent: Eigen Ideologie Eerst en de Rest Kop Toe!
Ik ben het met je eens the Piano er zijn hier ook moslims die belg geworden zijn of belgen die in de islam zijn gestapt en toch werken en belastingen betalen die mensen doen toch niemand kwaad in ieder geval ik ken zo iemand en die heeft mij nog lastig gevallen met zijn geloof in tegendeel we praten er soms nog over maar ja je moet eerst deftig kunne praten en niet altijd schelden zoals :Eigen volk eerst da vind ik nu echt egoistis
Gertj3 is offline  
Oud 8 november 2004, 09:01   #28
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Patrick Dewael heeft extra maatregelen aangekondigd om het terrorisme tegen te gaan.

Het Vlaams Blok of de neo-nazi's heeft hij daarbij niet genoemd.
Oud 8 november 2004, 09:08   #29
Gertj3
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Patrick Dewael heeft extra maatregelen aangekondigd om het terrorisme tegen te gaan.

Het Vlaams Blok of de neo-nazi's heeft hij daarbij niet genoemd.
REGERING PAKT RADICALE MOSLIMS AAN
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
De federale regering is vastbesloten
streng op te treden tegen radicale mos-
lims in ons land. Volgens Het Laatste
Nieuws en De Morgen heeft Binnenlandse
Zaken hierover een rapport klaar dat
een resem maatregelen omvat.

Het gaat onder meer om het sluiten van
haatdragende websites, het uit de ether
halen van radiozenders, radicale imams
de toegang tot ons land ontzeggen of
vzw's nietig verklaren.

Het rapport werd besteld na de aansla-
gen in Madrid van 11 maart dit jaar. De
regering zou deze week bekijken hoe de
Belgische overheid kan optreden. Vol-
gens minister Patrick Dewael zijn geen
nieuwe wetgevende maatregelen nodig.

Bron:www.tv1.be/tt
Gertj3 is offline  
Oud 8 november 2004, 09:09   #30
Gertj3
Minister

Standaard

exuses voor mijn rare tekens in mijn tekst had het maar gezien als al gepost was
Gertj3 is offline  
Oud 9 november 2004, 19:28   #31
Ibeke
Burgemeester

Ibeke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Kijk, enerzijds wil ik zeggen dat je een probleem nooit oplost door het te ontkennen. Dus je kan niet zeggen dat er niets aan de hand is en tegelijk iets doen aan het zogenaamde migrantenprobleem. Sommigen drijven dit inderdaad nogal ver door door te zeggen dat alleen en alleen migranten (versta: Marokkanen) een probleem zijn. Maar je zal mij nooit horen zeggen dat Albanezen de milieuvriendelijkste mensen van Antwerpen zijn of dat Joden de sociaalste zijn. Dus als er een probleem is, moeten we het erkennen en tegelijkertijd naar een oplossing zoeken ipv haattactieken te gaan zitten toepassen en de heleboel nog eens opstoken om daarna te kunnen zeggen: Ziet ge?
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
Ibeke is offline  
Oud 9 november 2004, 19:29   #32
Ibeke
Burgemeester

Ibeke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
REGERING PAKT RADICALE MOSLIMS AAN
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
De federale regering is vastbesloten
streng op te treden tegen radicale mos-
lims in ons land. Volgens Het Laatste
Nieuws en De Morgen heeft Binnenlandse
Zaken hierover een rapport klaar dat
een resem maatregelen omvat.

Het gaat onder meer om het sluiten van
haatdragende websites, het uit de ether
halen van radiozenders, radicale imams
de toegang tot ons land ontzeggen of
vzw's nietig verklaren.

Het rapport werd besteld na de aansla-
gen in Madrid van 11 maart dit jaar. De
regering zou deze week bekijken hoe de
Belgische overheid kan optreden. Vol-
gens minister Patrick Dewael zijn geen
nieuwe wetgevende maatregelen nodig.

Bron:www.tv1.be/tt
En willen ze hetzelfde doen met de tegenpartij...Bestaat die nog wel, want vandaag op het nieuws...
Ibeke is offline  
Oud 9 november 2004, 19:50   #33
Ibeke
Burgemeester

Ibeke's schermafbeelding

Standaard

Zeg niet fier, maar trots.
Ibeke is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be